پیام سرایا القدس از قلب اردوگاه جنین به صهیونیستها + فیلم

پیام سرایا القدس از قلب اردوگاه جنین به صهیونیستها + فیلم
شنبه 26 فروردين 1402 - 11:22

گردان های جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی به اشغالگران صهیونیست از قلب این اردوگاه تاکید کرد: جهاد مبارزان فلسطینی برای شهادت و پیروزی است و ما آخرین میخ ها را بر تابوت شما می زنیم.

العالم - فلسطین اشغالی

گردان های جنین در مراسمی در اردوگاه جنین به ملت فلسطین وعده داد که همچنان به خون شهدا وفادار بماند.

این گردان ها در پیام خود تصریح کرد: ما با ملت فلسطین بار دیگر پیمان می بندیم که به خون شهدا وفادار باشیم و جهاد ما، جهاد پیروزی یا شهادت است.

1

در بخش دیگری از این پیام خطاب به ملت فلسطین آمده است: شما دژ مستحکمی هستید که همه توطئه ها و دسیسه های صهیونیست های جنایتکار را خنثی و در هم شکسته و در آینده نیز درهم خواهید شکست.

گردان های جنین تصریح کردند: اشغالگران از در هم شکستن وضعیت مبارزانی و انقلابی ما به منظور خط و نشان کشیدن برای ملت فلسطین دم می زنند اما به آنها می گوییم که در توهم به سرمی برید.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ما آخرین میخ ها را بر تابوت رژیم صهیونیستی می زنیم تا آن را به زباله دان تاریخ بفرستیم.

2

به گزارش ایرنا، عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

پربیننده ترین خبرها