دبیرکل جهاد اسلامی با رئیس پارلمان عراق دیدار کرد

دبیرکل جهاد اسلامی با رئیس پارلمان عراق دیدار کرد
يکشنبه 27 فروردين 1402 - 16:35

رئیس پارلمان عراق در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که عراق از حق مقاومت فلسطینیان در برابر اشغالگران حمایت می‌کند.

العالم - عراق

هیأتی از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز (یکشنبه)، با «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق دیدار کردند.

«زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی که در این هیأت حضور داشته، در دیدار با الحلبوسی آخرین تحولات فلسطین و تعرض‌های پی‌درپی رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین بخصوص در کرانه باختری و قدس اشغالی را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

دبیرکل جهاد اسلامی با اشاره به نقش مقاومت فلسطین در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی، از مواضع کنونی و گذشته عراق در قبال آرمان فلسطین تشکر و قدردانی کرد و گفت که خون شهدای عراق در فلسطین گواه حمایت‌های عراق از آرمان فلسطین است.

زیاد النخاله همچنین به نقش پارلمان عراق در تصویب قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد که قدرت عراق، استقلال این کشور و یکپارچگی اقشار آن در واقع قدرت فلسطین و مقاومت این کشور است.

به گزارش فارس، رئیس پارلمان عراق ضمن استقبال از هیأت جهاد اسلامی تأکید کرد که موضع رسمی و مردمی عراق حمایت از آرمان فلسطین، مظلومیت مردم این کشور است و عراق حق فلسطینیان در مقاومت در برابر اشغالگران را تایید می‌کند.

محمد الحلبوسی همچنین عنوان کرد که عراق عادی‌سازی روابط با اشغالگران را نمی‌پذیرد که این مسئله در قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نمود یافت.

پربیننده ترین خبرها