رئیس جدید سبک تاى‌چى معرفی شد

رئیس جدید سبک تاى‌چى معرفی شد
چهارشنبه 30 فروردين 1402 - 07:14

با حکم رئیس فدراسیون ووشو جمهورى اسلامى ایران، علیرضا بهرمن به عنوان رئیس جدید سبک تاى‌چى‌چوان کشور شد.

العالم - ورزشی

با حکم امیر صدیقى رئیس فدراسیون ووشو جمهورى اسلامى ایران، علیرضا بهرمن رئیس سبک تاى‌چى‌چوان کشور شد.

مراسم معارفه وی عصر امروز با حضور رئیس و دبیر فدراسیون ووشو و همچنین جمعی از پیشکسوتان این رشته در محل فدراسیون ووشو برگزار شد.

تاکنون افرادى هم‌چون، مرحوم استاد حسین داداشى بنیانگذار ووشو کشور، علیرضا خسروى مدیرکل سابق دفتر امور مشترک فدراسیون‌هاى ورزشى وزارت ورزش و جوانان و امیر صدیقى رئیس فعلى فدراسیون ووشو ایران، ریاست این سبک مهم ووشو را بر عهده داشته‌اند.

تای چی یکی از سبک‌های اصلی ورزش ووشو چین است که به دلیل استفاده صحیح از اصول تنفسی( چی‌کونگ) بین علاقه‌مندان در سطح جهانی به هنرهای رزمی از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

تاى‌چى همچنین امروز از سبک‌هاى مهم فدراسیون جهانى ووشو (IWUF) محسوب و هر دو سال یکبار، رویداد بزرگ جهانى در این رشته برگزار مى‌شود که کشور کانادا میزبان مسابقات جهانى تاى‌چى در سال ٢٠٢٤ خواهد بود.

علیرضا بهرمن هم‌اکنون معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهردارى تهران است که با توجه به رویکرد مسؤولان ارشد شهردارى و اعضاى شوراى شهر به توسعه ورزش شهروندى در فضاى بوستان‌ها و پارک‌ها، مى‌توان از پتانسیل‌هاى گسترده تاى‌چى خصوصأ بعد سلامتى آن به‌عنوان ورزش همگانى جهانى بهره جست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها