نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند

نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند
دوشنبه 4 ارديبهشت 1402 - 14:54

نظامیان صهیونیست در درگیری با فلسطینیان در کرانه باختری یک جوان فلسطینی را به به ضرب گلوله به شهادت رساندند و سه نفر دیگر را مجروح کردند.

العالم ـ فلسطین شغالی

بنا بر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، «جهاد ابو العسل» استاندار اریحا و الاغوار در فلسطین اشغالی، اعلام کرد که در درگیری‌های سحرگاه دوشنبه جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه «عقبه جبر» (مرکز کرانه باختری) یک جوان فلسطینی به شهادت رسیده و سه نفر مجروح شدند.

وی گفت که «سلیمان عایش» از اهالی اردوگاه عقبه جبر به علت جراحات وارده در درگیری با نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ارتش رژیم صهیونیستی پیکر او را گروگان گرفته است.

«ناصر عنانی» مدیر بیمارستان دولتی اریحا نیز خبر داد که در درگیری‌های امروز سه نفر دیگر مجروح شده‌اند که یکی از آن‌ها بازداشت شده است.

وفا همچنین گزارش داد که نیروهای رژیم صهیونیستی با یک خودروی نظامی، «سلیمان خلف عواجنه» از اهالی شهر اریحا را زیر گرفته‌اند و او مجروح کرده‌اند.

«عید براهمه» مدیر مرکز اسرای فلسطین خبر داد که نظامیان صهیونیست «ابراهم علی عثمان حبش جانباز فلسطینی و «حسام و حسین ایمن حسین فرح» دو برادر فلسطینی را بازداشت کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها