زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در رام الله

زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در رام الله
سه شنبه 5 ارديبهشت 1402 - 13:26

یک شهرک نشین صهیونیست صبح امروز (سه شنبه) در تیراندازی در شمال رام الله در کرانه باختری رود اردن زخمی شد.

العالم- فلسطین

به گزارش رسانه های صهیونیستی ، یک شهرک نشین ( 28 ساله ) در جریان تیراندازی از داخل یک خودروی عبوری در خیابان 60 "بنیامین" در نزدیکی منطقه "عیون الحرامیه" هدف گلوله قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این شهرک نشین که از ناحیه دست آسیب دیده بود، به بیمارستان (شعاری تسیدک ) منتقل شد.

پایگاه عبری زبان «سیروجیم» نیز گفت : «افرادی که تیراندازی می کردند، زمانی که ارتش رژیم اشغالگر درجستجوی رزمندگان مقاومت بود ، توانستند از محل عقب‌نشینی کنند».

برخی منابع محلی اعلام کردند «نیروهای اشغالگر به ایجاد پست های بازرسی در مجاورت «عیون الحرامیه» اقدام و ایست بازرسی عطاره در شمال رام الله را بستند.

منابع محلی شب گذشته و امروز از مجروح شدن عده ای از جوانان فلسطینی در جریان یورش نظامیان اشغالگر صهیونیستی به شهرهای فلسطین و بازداشت شهروندان خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: در جریان درگیری با نیروهای اشغالگر طی یورش آنان به شهرک "قراوه بنی حسان " از توابع منطقه سلفیت در کرانه باختری ، 3 فلسطینی بر اثر اصابت گلوله های فلزی با روکش لاستیکی، زخمی شدند و تعدادی دیگر نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

نیروهای اشغالگر همچنین نیمه شب گذشته به شهرک "تقوع" از توابع بیت لحم یورش برده و به سمت یک خودرو تیراندازی کردند.

برخی منابع فلسطینی گزارش دادند که نیروهای ارتش رژیم اشغالگر علاوه بر شلیک گلوله، به شلیک بمب های گازی و صوتی نیز اقدام کردند که در نتیجه آن درگیری با فلسطینی ها آغاز شد.

شهر "قراوه بنی حسان " هم سحرگاه امروز صحنه یورش نظامیان صهیونیست بود و نیروهای اشغالگر با یورش به منازل برخی از شهروندان ، آنان را بازداشت کردند.

پربیننده ترین خبرها