زخمی شدن فلسطینیان در حمله شهرک نشینان و ادامه هتک حرمت به مسجدالاقصی

زخمی شدن فلسطینیان در حمله شهرک نشینان و ادامه هتک حرمت به مسجدالاقصی
يکشنبه 10 ارديبهشت 1402 - 18:59

اقدامات تجاوزکارانه و حملات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی ها امروز نیز ادامه یافت و دراین حملات ، شماری از فلسطینیان زخمی شدند.

العالمفلسطین اشغالی

خبرگزاری فلسطینی (وفا) به نقل از " غسان دغلس " مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری گزارش داد : شهرک نشینان به دو فلسطینی در منطقه برقه واقع در شمال غرب شهر نابلس حمله ور شدند که بر اثر آن این دو فلسطینی زخمی شدند.

همچنین دریورش امروز نظامیان اشغالگر صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری ، چند فلسطینی دیگرمجروح و چند تن دیگر بازداشت شدند.

ده ها شهرک نشین صهیونیست نیز صبح امروز در ادامه هتک حرمت به مسجدالاقصی ، به این مکان مقدس یورش بردند.

این یورش از سمت باب المغاربه صورت گرفت و شهرک نشینان با حمایت نظامیان اشغالگر ، محدودیت هایی را برای ورود نمازگزاران از قدس و اراضی اشغالی به مسجد الاقصی اعمال کردند.

"احمد الرویضی" مشاور دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در امور قدس گفت که پایداری اهالی قدس و مقاومت آنان، طرح های رژیم اشغالگر برای سلطه بر مصلای باب الرحمه و نیز طرح های این رژیم برای یهودی سازی مسجد الاقصی و شهر قدس اشغالی را با شکست مواجه خواهد کرد.

الرویضی تاکید کرد که مصلای باب الرحمه بخش جدایی ناپذیر از مسجدالاقصی است و قدس پایتخت ابدی فلسطین است و تمامی اقدامات رژیم اشغالگر برای تغییر هویت این شهر و یهودی سازی آن مردود است.

پربیننده ترین خبرها