در اولین واکنش به شهادت خضر عدنان

زخمی شدن 3 صهیونیست در عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری

زخمی شدن 3 صهیونیست در عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
سه شنبه 12 ارديبهشت 1402 - 10:06

امروز در پی اعلام شهادت خضر عدنان، از مسئولان جهاد اسلامی که در زندان های رژیم اشغالگر اسرائیل اعتصاب غذا کرده بود، یک عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری صورت گرفت و طی آن 3 صهیونیست زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه، ۲ می)، از یک عملیات ضد صهیونیستی جدید در یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در کرانه باختری خبر داد.

به اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز به سوی یک خودرو در نزدیکی «افنی حیفتس» شهرک صهیونیست‌نشین واقع در نزدیکی شهر «طولکرم» در کرانه باختری تیراندازی شد و طی آن راننده این خودرو به صورت سطحی زخمی شد.

اما لحظاتی پس از انتشار این خبر، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که در پی تیراندازی صبح امروز در نزدیکی افنی حیفتس به سوی دو خودرو، سه شهرک‌نشین زخمی شدند.

خضر عدنان (۴۴ ساله) از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود به دست اشغالگران اعتصاب غذا کرده بود و در وضعیت جسمانی نامناسبی به سر می‌برد و بارها درباره وخامت اوضاع جسمانی او به اشغالگران هشدار داده شده بود.

وی از هفته پیش در پی وخیم شدن اوضاع جسمی به بیمارستان منتقل شد اما رژیم صهیونیستی اجازه نداد که هیچ یک از وکلا، پزشکان و یا طرف‌های حقوقی با وی تماس و از اوضاع سلامتی‌اش با خبر شوند. امروز رسانه‌های فلسطینی خبر شهادت این اسیر فلسطینی را منتشر کردند.

پربیننده ترین خبرها