سخنگوی جهاد اسلامی در گفتگو با العالم:

مقاومت فلسطین معادله حمله در برابر حمله و بمباران در برابر بمباران را بر دشمن تحمیل کرد

چهارشنبه 13 ارديبهشت 1402 - 09:23

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با بیان این که به دنبال شهادت خضر عدنان، مقاومت معادله مهمی را برای درگیری با دشمن تحمیل کرد، اظهار داشت که شهید شیخ خضر عدنان با شهادت خود پیروزی بزرگی را ثبت کرد که بر کارنامه مبارزات مردم فلسطین افزوده می شود.

العالم _ فلسطین

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی، در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت: جنایت به شهادت رساندن خضر عدنان، گواهی عینی و واقعی هم از طرف او و هم از طرف اسیران فلسطینی است که اشغالگران همچنان علیه مردم فلسطین و مقدسات آنان از سیاست سادیسمی بهره می برند، از این رو مقاومت در اولین پاسخ خود تأکید کرد که رژیم اشغالگر بهای این سیاست را خواهد پرداخت و این جنایت بدون پاسخ مقاومت فلسطین نخواهد ماند، پاسخی که به صورت یکپارچه و ملی از اتاق مشترک داده شد.

وی گفت: مقاومت همچنین به دشمن صهیونیستی تاکید کرد که اسرای فلسطینی در این نبرد تنها نیستند بلکه پشت سر آنها مقاومت و توده های مردم فلسطینی هستند که مقاومت را برگزیده اند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد، مقاومت در همین حال تاکید کرد که در کمین دشمن است و معادله مهمی را برای درگیری با دشمن تحمیل کرد یعنی بمباران در برابر بمباران و حمله در برابر حمله و این معادله متوقف نخواهد شد.

درگیری‌های اخیر پس از شهادت شیخ «خضر عدنان» عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین که در اعتراض به بازداشت خودسرانه و غیر قانونی دست به اعتصاب‌ غذا در اسارت رژیم صهیونیستی زده بود، تشدید و به تبادل آتش بین دو طرف منجر شد.

پربیننده ترین خبرها