جهاد اسلامی: سیاست ترور با بمباران ساختمان های مسکونی، دشمن را پیروز نخواهد کرد

جهاد اسلامی: سیاست ترور با بمباران ساختمان های مسکونی، دشمن را پیروز نخواهد کرد
پنج‌شنبه 21 ارديبهشت 1402 - 08:38

جنبش «جهاد اسلامی» اعلام کرد که شهادت فرمانده یگان موشکی گردان های قدس موشک های ما را متوقف نمی کند.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن سایت پرتاب موشک متعلق به جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه خبر داد.

نماینده اسرائیل در سازمان ملل گفت که مانع از پیشنهادی در شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر انتشار بیانیه محکومیت اسرائیل شدیم.

همچنین آکسیوس به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرد: واشنگتن شب گذشته از انتشار بیانیه مطبوعاتی شورای امنیت در خصوص تشدید تنش در غزه جلوگیری کرد.

رسانه های عبری گزارش دادند که مشاور امنیت ملی آمریکا از همتای اسرائیلی خود خواست برای توقف تنش ها با غزه تلاش کند.

«یایر لاپید» رهبر اپوزیسیون در رژیم صهیونیستی اظهار داشت: «عملیات غزه به نتایج خوبی رسیده است، اما طولانی کردن آن فایده ای ندارد و باید اکنون متوقف شود.»

خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدای آژیرهای خطر در شهرک صهيونيست‌نشين «کیسوفیم» در مجاورت مرز مرکزی با نوار غزه مرتب به صدا در می آید.

رادیو ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد: «دستگاه امنیتی در حال آماده شدن برای واکنش گسترده جنبش جهاد اسلامی پس از ترور مسئول یگان موشکی است.»

نماینده جنبش «جهاد اسلامی» در مصاحبه با الجزیره گفت: «سیاست ترور با بمباران ساختمان های مسکونی، دشمن را پیروز نخواهد کرد و حملات پیش رو ناتوانی رژیم صهیونیستی را آشکار خواهد ساخت.»

وی افزود: شهادت فرمانده یگان موشکی گردان های قدس موشک های ما را متوقف نمی کند و ما می توانند دایره آتش را گسترش دهیم.

در حمله صهیونیست‌ها به خان‌یونس آپارتمانی مسکونی هدف قرار گرفت که این جنایت صهیونیست‌ها چندین شهید و زخمی بر جای گذاشته است. یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین بین شهدای این حمله است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما از حمایت کامل آمریکا و کشورهای اروپایی برخورداریم و به کسانی که بخواهند به تل آویو آسیب برسانند، حمله خواهیم کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که رئیس ستاد ارتش و رئیس سرویس «شین بت» بر ترور فرمانده یگان موشکی گردان های قدس نظارت کردند.

تارنمای عبری واللا (Walla) در این باره نوشت: برآورد ارتش این است که جهاد اسلامی در حال آماده شدن برای پاسخ به این ترور با پرتاب رگبار موشک است.

پربیننده ترین خبرها