العالم گزارش می‌دهد:

تازه ترین تحولات تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ مقاومت

جمعه 22 ارديبهشت 1402 - 17:46

خبرنگار العالم از حملات مستمر رژیم اشغالگر به مجتمع‌های مسکونی خبر داد و تصریح کرد که این رژیم ادعا می‌کند این منازل متعلق به رهبران جهاد اسلامی است.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم تصریح کرد که در شمال نوار غزه منزل طه در نزدیکی منطقه الفاخوره و نیز منازلی در شهر رفح هدف حملات جنگنده‌ها قرار گرفت.

طبق این گزارش، حملات شدید جنگنده‌های اسرائیلی به اراضی زراعی در شمال نوار غزه و منطقه الشوکه در شمال رفح ادامه دارد.

در پاسخ به این حملات، مقاومت نیز موج گسترده‌ای از حملات را به شهرک‌های واقع در غلاف غزه شروع کرد و صدای آژیرهای هشدار از این مناطق شنیده می‌شود. در سایه این اقدامات، اوضاع همچنان تنشی است و رژیم اشغالگر همچنان به هدف قرار دادن تمام منازل متعلق به جنبش جهاد اسلامی تهدید می‌کند و به‌ویژه بعد از موشک‌پرانی‌های جهاد اسلامی، این رژیم سطح تهدیدهایش را بالا برده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونستی، امروز- جمعه- اعلام کرد که تل‌آویو به قاهره اطلاع داده که به دلیل حملات راکتی مقاومت فلسطین از جنوب و شمال باریکه غزه به اهدافی از جمله در قدس اشغالی، گفت‌وگوهای آتش‌بس با گروه‌های فلسطینی در این باریکه متوقف می‌شود.

جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که حملات راکتی به قدس اشغالی پیام مهمی برای همه دارد که باید آن را درک کنند. مقاومت فلسطین همچنین دو راکت از جنوب نوار غزه و دو راکت دوربرد از شمال نوار شلیک کرد.

آژیرهای هشدار در نیرعوزو عین هشلوشا در جنوب غلاف غزه و در شهرک بیتار عیلیت و مجتمع غوض عتصیون در نزدیکی بیت لحم و در کوه‌های قدس غربی شنیده شد و یک راکت به شهرک غوش عتصیون نیز شلیک شد.

پربیننده ترین خبرها