جهاد اسلامی آتش‌بس با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

جهاد اسلامی آتش‌بس با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
شنبه 23 ارديبهشت 1402 - 04:53

یک منبع ویژه در جهاد اسلامی به شبکه خبری المیادین گفته که اخبار مطرح‌شده در رسانه‌ها درباره آتش‌بس با رژیم صهیونیستی صحت نداشته و دروغ است.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین اضافه کرد ، مقاومت بعنوان رویکرد ثابتی که نه می توان از آن عقب نشست و نه در آن کم کاری کرد، صرف نظر از میزان جانفشانی‌ها ادامه خواهد یافت.

این گروه همچنین اعلام کرد که به جنایت ترور «ایاد الحسنی» از اعضای شورای نظامی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی پاسخ خواهیم داد.

این درحالی است که ساعاتی پیش منابع خبری گزارش دادند که مصر به رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت پیشنهاد آتش‌بس موقت داده است.

تکذیب خبر آتش بس میان مقاومت و رژیم صهیونیستی همزمان با آن رخ می‌دهد که رسانه‌های صهیونیستی جمعه شب از ناکامی تلاش‌های مصر برای برقراری آتش‌بس در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

این رسانه ها به نقل از یک مقام بلندپایه سیاسی در پایان جلسه ارزیابی شرایط در نوار غزه گزارش دادند : نهادهای امنیتی در اسرائیل بر این باورند که دستآوردهای خوبی به دست آمد و هرگز تا زمانی که تیراندازی [فلسطینی‌ها] ادامه دارد، این حملات متوقف نخواهد شد.

این مقام مسؤول که نامش ذکر نشد، اعلام کرد که آرامش در برابر آرامش است و مادامی که ترور رهبران فلسطینی ضروری و لازم است، این مسأله در دستور کار ما قرار ندارد، هرچند اگر شلیک راکت از نوار غزه متوقف شود، این مسأله نیز متوقف خواهد شد.

وی گفت که تاکنون هیچ گونه تصمیمی درپاسخ به پیشنهاد توقف آتش بس مصر داده نشده است.

از سحرگاه روز سه‌شنبه هفته جاری جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل حملاتی را به غزه انجام داده‌اند که بر اثر آن ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک و چهار زن و ۶ تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخ نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند.

در پاسخ به این حملات، گروه‌های مقاومت فسلطینی روز چهارشنبه «تل آویو» و سایر شهرهای صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند.

طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تلاش می‌کنند تا از افزایش درگیری‌های جدید بین نیروهای اشغالگر (رژیم) اسرائیل و گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه جلوگیری کنند اما هنوز در این زمینه به پیشرفتی دست نیافته‌اند.

پربیننده ترین خبرها