مقاومت فلسطین در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی پیروز است

شنبه 23 ارديبهشت 1402 - 11:50

دبیر کل مجمع جهانی برای حمایت از مقاومت گفت: با اینکه جهاد اسلامی جمعی از رهبران و فرماندهان خود را از دست داده است اما این خلأ به سرعت پر خواهد شد و ما هر روز شاهد پیشرفت ها و تحولات مثبتی در خصوص مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی هستیم.

العالم - فلسطین اشغالی

یحیی غدار، دبیر کل مجمع جهانی برای حمایت از مقاومت ، در گفتگو با برنامه "مع الحدث" شبکه خبری العالم اظهار داشت: این جنگ، جنگ همه ماست و نه فقط محور مقاومت و امت عربی و اسلامی. این جنگ، جنگ همه آزادگان جهان است و سرنوشت آن، نقشی مهم و استراتژیک در آینده هر گونه جنبش آزادی خواهی در جهان دارد.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقی که افتاد، اتفاق غیر منتظره ای نبود بلکه ما انتظارش را داشتیم. ملت فلسطین – هر جا که باشد – قیام می کند و غزه کانون و پایگاه و شراره این قیام است. غزه در همه جنگ ها پیروز می شود. اما کاری که نتانیاهو می کند، دروغ گویی محض است او همیشه به شهرک نشینان صهیونیست دروغ می گوید.

دبیر کل مجمع جهانی برای حمایت از مقاومت افزود: این تصویر همیشه پیش چشم ماست که همواره گروه های فلسطینی و در رأس همه آنها جنبش جهاد اسلامی است که در برابر تجاوزگری دشمن صهیونیستی پیروز می شود. زیرا به آزادی سراسر فلسطین و محو این غده سرطانی ایمان کامل و راسخ دارد و به همین خاطر است که جهاد اسلامی بیش از دیگر گروه های فلسطینی آماج حملات رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد که جنبش جهاد اسلامی به رغم تمام خسارت هایی که متحمل شده اما با انرژی فراوان روی پای خود ایستاده است و این موضوع بسیار مهم و باعث آشفتگی رژیم صهیونیستی شده است. وقتی یک فرمانده به شهادت می رسد، جای خالی اش به سرعت پر می شود و نتایج عالی به دست می آید. و این چنین روز به روز شاهد تحولات مثبتی در کیفیت مبارزه با دشمن صهیونیستی هستیم.

پربیننده ترین خبرها