اصرار رژیم صهیونیستی بر استراتژی شکست خورده در برابر مقاومت فلسطین

شنبه 23 ارديبهشت 1402 - 13:36

مدیر مرکز دفاع از حقوق و آزادی ها گفت که رژیم صهیونیستی به جای عبرت گرفتن، هنوز بر استراتژی اصرار می ورزد که پیامدی جز مقاومت شدیدتر فلسطینیان در برابر آن ندارد.

العالم - فلسطین اشغالی

حلمی الاعرج، مدیر مرکز دفاع از حقوق و آزادی ها در گفتگو با بخش خبری شبکه خبری العالم تصریح کرد: تمام عملیات های قتل و تروری که این رژیم از دهه هفتاد قرن گذشته در بیروت تا عملیات های گسترده تر در فلسطین اجرا کرده است، به تشدید مبارزات ملی از جمله مبارزه فلسطینان در قالب انتفاضه های اول – با ترور شهید ابو جهاد – و انتفاضه مسجد الاقصی انجامیده است.

وی گفت: این رژیم در طول 6 حمله به غزه بسیاری از فرماندهان و رهبران گروه های مقاومت را به شهادت رساند اما همه این جنایات نتیجه ای جز قوی تر شدن مقاومت و وحدت و شجاعت هر چه بیشتر گروههای فلسطینی نداشته است و اکنون ملت فلسطین بیش از همیشه در مقابل این رژیم مقاومت می کنند اما این رژیم هرگز عبرت نگرفته است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی برای پنجمین روز پیاپی، تجاوز نظامی خود به غزه را ادامه می دهد و در مقابل مقاومت فلسطین نیز شهرک های صهیونیست نشین و شهرهای فلسطین اشغالی را زیر باران موشک های با بردهای مختلف خود قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها