گزارش خبرنگار العالم از غرش موشک های مقاومت بر فراز تل آویو+ویدئو

شنبه 23 ارديبهشت 1402 - 22:12

شماری از صهیونیست ها بر اثر شلیک موشک های مقاومت فلسطین به شهرها و شهرک‌های صهیونیستی در پاسخ به تجاوزات مداوم این رژیم به نوار غزه، زخمی شدند، اتفاقی که باعث وحشت اشغالگران و فلج شدن زندگی عادی در تل‌آویو شده است.

العالم _ فلسطین

خضر شاهین، خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالی گزارش داد: موشک های مقاومت که به شهرک های قدس اشغالی رسید، نگرانی و هراس رژیم صهیونیستی را هم در سطح شهرک نشینان و هم در سطح کابینه این رژیم برانگیخت.

وی افزود: تخلیه شهرک نشینان در شهرک های اطراف غزه و شهرک هایی که هدف موشک های مقاومت قرار گرفته اند، در دستور کار کابینه رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: تل آویو و اطراف آن با وحشت و هراس از موشک های مقاومت، شاهد فلج شدن زندگی عادی است.

خبرنگار شبکه العالم گفت: کابینه "بنیامین نتانیاهو" در تلاش است راهی برای برقراری آتش بس پیدا کند تا از موشک های مقاومت رهایی یابد.

این در حالی است که رسانه‌های عبری از زخمی شدن چهار اسرائیلی بر اثر اصابت موشک به النقب خبر دادند که حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است. در همین حال یکی از راکت های مقاومت در گذرگاه اسرائیلی اریتز فرود آمد.

رسانه‌های عبری مدعی شدند که یک فلسطینی تلاش کرد در گذرگاه «جلبوع» در شمال کرانه باختری با چاقو به یک نظامی اسرائیلی ضربه بزند که نیروهای اشغالگر به او شلیک کردند و او را به شهادت رساندند.

پربیننده ترین خبرها