گزارش العالم از راهپیمایی "انتقام آزادگان" در صنعا در همبستگی با مردم غزه

دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 - 09:12

هزاران نفر از مردم صنعا در حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

العالم- یمن

به گزارش خبرنگار العالم در صنعا، پایتخت یمن، روز گذشته (یکشنبه) شاهد راهپیمایی بزرگ "انتقام آزادگان" بود. مشارکت‌کنندگان در این راهپیمایی که با حضور مسئولان حکومتی برگزار شد، با ملت مظلوم فلسطین و گروه‌های مقاومت به خاطر ایستادگی و پاسخ دلیرانه به تجاوزگری رژیم اسرائیل، ابراز همبستگی کردند و حمایت مستمر خود از ملت فلسطین و قضیه فلسطین را مورد تأکید قرار دادند.

"احمد عبدالرحمن برکه" نماینده جنبش جهاد اسلامی در یمن در سخنرانی خود در این راهپیمایی گفت: اشغالگران صهیونیست می‌خواستند بین مقاومت و مردم فلسطین شکاف ایجاد کنند که با پاسخ کوبنده ملت فلسطین و حمایت‌شان از مقاومت روبه‌رو شد.

"عبدالرحمن مکرم" عضو مجلس شورای یمن در گفت‌وگو با العالم اظهار داشت: ملت یمن برای ابراز همبستگی با ملت مسلمان فلسطین به خیابان‌ها آمدند در حالی‌که بسیاری از کشورهای جهان در مقابل کشتار و آواره کردن ملت فلسطین سکوت کرده‌اند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی همبستگی، در صعده، حجه، تعز و دیگر استان‌های یمن پرچم‌های فلسطین را به اهتزاز درآوردند و شعارهایی در محکومت جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در غزه سر دادند و از جامعه جهانی خواستند اقدامات قاطعانه‌ و فوری علیه این رژیم اشغالگر انجام دهند.

"احمد البشری" معاون استانداری الحدیده طی سخنانی گفت: در چنین روزی در کنار ملت فلسطین قرار می‌گیریم تا چند موضوع را مورد تأکید قرار دهیم: اول اینکه با ملت بزرگ فلسطین در مصائب‌شان ابراز همدردی می‌کنیم و دوم اینکه، از مقاومت قهرمانانه فلسطین که در نبرد "انتقام آزادگان" به پیروزی بزرگی دست یافته، حمایت می‌کنیم.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها