بیانیه حماس در سالروز نکبت: نبرد و مقاومت تا آزادسازی فلسطین ادامه دارد

بیانیه حماس در سالروز نکبت: نبرد و مقاومت تا آزادسازی فلسطین ادامه دارد
دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 - 12:23

جنبش مقاومت اسلامی حماس با انتشار بیانیه ای درسالروز نکبت، تاکید کرد که دشمن صهیونیستی هیچ مشروعیتی در هیچ بخشی از سرزمین تاریخی فلسطین ندارد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنا بر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ خود که به مناسبت 75امین سالروز نکبت (تشکیل رژیم صهیونیستی) صادر کرد، تاکید کرد که دشمن صهیونیستی هیچ مشروعیتی در هیچ بخشی از سرزمین تاریخی فلسطین ندارد و تلاش‌های این رژیم برای محو و یهودی‌سازی آثار و نشانه‌های قدس و مسجد الاقصی راه به جایی نمی‌برد و ملت فلسطین به دفاع از آن تا آزادسازی کامل این سرزمین از بحر تا نهر ادامه می‌دهد.

حماس در این بیانیه‌ خاطرنشان کرد، امسال سالروز نکبت مصادف شد با حمله دشمن صهیونیستی به غزه که طی آن ملت و مقاومت فلسطین ثابت کردند که قادر به دفاع از حقوق ملی خود و گرفتن انتقام خون شهدا و وارد کردن ضرباتی سخت و سنگین به دشمن صهیونیستی هستند.

این جنبش بیان کرد که اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نبرد "انتقام آزادگان" وحدت و همبستگی میدانی مثال زدنی از خود به نمایش گذاشت و معادله بازدارندگی را در برابر دشمن ایجاد کرد و ثابت کرد که مقاومت و وحدت ملی بهترین راه به شکست کشاندن طرح‌های دشمن و بازپس‌گیری مقدسات و حقوق سلب شده است.

پربیننده ترین خبرها