هشدار مقاومت به تل آویو: تجاوزها را متوقف نکنید، حملات موشکی آغاز خواهد شد

هشدار مقاومت به تل آویو: تجاوزها را متوقف نکنید، حملات موشکی آغاز خواهد شد
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1402 - 12:41

گروه های مقاومت فلسطینی در غزه از طریق واسطه مصری به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار دادند که اگر اقدامات تحریک آمیز و تجاوزکارانه علیه مسجدالاقصی و فلسطینی ها ادامه یابد، باید منتظر هر سناریویی از جمله حملات موشکی باشند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد، گروه های مقاومت فلسطینی در غزه پیامی را از طریق واسطه مصری به مقامات تل آویو ارسال کرده اند که در آن تاکید شده اسرائیل قادر نخواهد بود، از طریق تشدید تنش یا تغییر اوضاع جاری از جمله برپایی مراسم موسوم به راهیپمایی پرچم، به اهداف خود برسد و نیروهای مقاومت همچون همیشه در برابر این رژیم و نقشه هایش خواهند ایستاد.

واسطه مصری که این روزنامه به نام یا هویتش اشاره نکرده است، مدعی شده که تل آویو گفته که قصد دارد از ورود افراطیونی که دست به اقدامات تحریک آمیز و تنش زا می زنند، به منطقه مسجدالاقصی جلوگیری کند.

گروه های مقاومت همچنین به واسطه مصری گفته اند، این تصور که نیروهای مقاومت در غزه دور جدیدی از حملات به مواضع رژیم صهیونیستی را دوباره آغاز نخواهد کرد، تصوری کاملا اشتباه است و در صورت تداوم اقدامات تحریک آمیز و تجاوزات، باید منتظر هر سناریویی از جمله موشک باران باشند.

تحرکات جدید صهیونیست ها و حمله دوباره به مسجدالاقصی همزمان با روز موسوم به «راهپیمایی پرچم»صورت می گیرد که بعنوان بخشی از اقدامات یهودی سازی مسجدالاقصی از آن یاد می شود.

در همین راستا نقاط مختلف سرزمین های اشغالی شاهد برافراشته شدن پرچم رژیم اشغالگر قدس و پایین آوردن پرچم فلسطین با استفاده از زور است.

در همین حال منابع فلسطینی گزارش دادند که فلسطینیان ساکن نوار غزه عصر امروز (پنجشنبه) همزمان با راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم شهرک‌نشینان اشغالگر در شهر قدس، در شرق غزه راهپیمایی پرچم برگزار می‌کنند.

قرار است هزاران نفر در این راهپیمایی شرکت کنند و طی آن پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورند.

این راهپیمایی به منظور پایبندی فلسطینیان به سرزمین و مقدسات خود و تاکید بر مخالفت با هرگونه اقدام جنایتکارانه شهرک‌نشینان اشغالگر برگزار می‌شود.

براساس خبرهای منتشر شده از صبح امروز تاکنون ۱۲ گروه مهاجم صهیونیست از جمله چندین عضو کنست رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش برده اند.

کانال ۷ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی افراطی این رژِیم با صدور دستوری خواستار جمع آوری پرچم فلسطین از سطح شهر بیت المقدس شده است.

پیش تر منابع خبری از هجوم بیش از ۵۵۰ شهرک نشین اشغالگر به مسجدالاقصی در قالب چند گروه خبر دادند که برخی مقامات فعلی و سابق کابینه و کنست نیز آنها را همراهی می کنند.

مراسم موسوم به «راهپیمایی پرچم» قرار است امروز پنجشنبه در قدس اشغالی برگزار شود.

پربیننده ترین خبرها