یورش صهیونیست‌ها به رام الله و منفجر کردن خانه شهید فلسطینی+ فیلم

یورش صهیونیست‌ها به رام الله و منفجر کردن خانه شهید فلسطینی+ فیلم
سه شنبه 2 خرداد 1402 - 09:36

نظامیان رژیم صهیونیستی خانه «معتز الخواجا» مجری عملیات استشهادی خیابان «دیزنگوف» تل‌آویو را در شهرک «نعلین» در غرب رام الله منفجر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از محاصره شهرک نعلین در غرب شهر رام الله، منزل شهید «معتز الخواجا» عامل عملیات ضدصهیونیستی در خیابان «دیزنگوف» تل آویو را تخریب کردند.

نظامیان صهیونیست پس از محاصره‌ای که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید و ضمن درگیری شدید با جوانان فلسطینی در شهرک نعلین در غرب رام الله، خانه شهید معتز الخواجا را منفجر کردند.

شماری زیادی از نظامیان اشغالگر سحرگاه امروز سه شنبه خانه شهید معتز الخواجا را برای تدارک تخریب آن محاصره کردند. آنها همچنین سایر خانه‌های مسکونی در محله «الحاره الشرقیه» در شهرک نعلین را با گاز اشک‌آور هدف قرار دادند.

1

در پی تهاجم مستمر اشغالگران به شهرک نعلین، درگیری‌های خشونت‌آمیزی بین گروهی از جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست رخ داد.

شهید معتز الخواجا جوان فلسطینی ۲۳ ساله عامل عملیات استشهادی در خیابان دیزنگوف تل آویو در روز ۹ ماه مارس گذشته بود. در این عملیات الخواجا به شهادت رسید و پنج صهیونیست نیز به‌شدت زخمی شدند.

2

پربیننده ترین خبرها