گزارش العالم از درگیری های امروز در اردوگاه بلاطه و شهادت 3 فلسطینی

دوشنبه 1 خرداد 1402 - 22:23

هزاران فلسطینی در مراسم تشییع پیکر 3 تن از شهدای جنایت امروز صهیونیستها در اردوگاه بلاطه در شرق نابلس مشارکت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

«فارس الصرفندی» خبرنگار العالم در فلسطین اشغالی واقع گزارش داد که بامداد امروز دوشنبه، یگان ویژه رژیم صهیونیستی با پشتیبانی نیروهای نظامی به اردوگاه آوارگان «بلاطه» یورش بردند.

در همان لحظه نخست قبل از اینکه کوچه های اردوگاه بلاطه به میدان جنگ واقعی رزمندگان مقاومت و نیروهای صهیونیستی تبدیل شود، سه نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

شاهدان عینی تأکید کردند که اشغالگران مانع از رسیدن آمبولانس‌ها برای کمک به مجروحان شدند و همزمان سایر نیروهای اشغالگر با ادعای کشف محل ساخت مواد منفجره، تعدادی از خانه‌های فلسطینیان در اردوگاه را تخریب کردند.

یکی از شاهدان به خبرنگار العالم گفت: ساعت دو و نیم نصف شب یگان ویژه اردوگاه را محاصره کردند که به شهادت سه تن از هموطنان ما منجر شد. بلافاصله به خانه ما هجوم آوردند و به برادرانم حمله کردند. آنها یکی از برادرانم را با خود به مکان نامعلومی بردند.

شاهد دیگر با نشان دادن منزل خود به دوربین العالم گفت همانطور که می بینید همه چیز را خراب و ویران کردند.

پی از این جنایت صهیونیستی، در شهر نابلس اعتصاب عمومی اعلام شد که مقدمات تشییع پیکر شهیدان فتحي رزق، عبد الله حمدان و محمد زيتون فراهم شد.

عزاداران که هزاران نفر بودند خواستار ادامه مقابله مقاومت با اشغالگری رژیم صهیونیستی شدند که تجاوزات خود را در سرزمین فلسطین اشغالی برای جلب رضایت افراط گرایان افزایش داده است.

تشکیلات خودگردان فلسطین بار دیگر تجاوز این رژیم را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست تا از فلسطینیان حمایت کند.

«صبری صیدم» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در گفتگو با خبرنگار العالم اظهار داشت که بدون شک جوانان فلسطینی این روزهای سخت را پشت سر خواهند گذاشت و سیاست مقامات صهیونیستی بر این قرار گرفته که با ریختن خون ملت فلسطین رضایت یکدیگر را به دست آورند؛ جناح های افراطی صهیونیستی تصفیه حساب های خود با یکدیگر را از طریق ریختن خون جوانان فلسطینی انجام می دهند.

پربیننده ترین خبرها