مرگ و ویرانی، حاصل تجاوز رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه

مرگ و ویرانی، حاصل تجاوز رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه
سه شنبه 2 خرداد 1402 - 10:03

هزاران فلسطینی در اردوگاه بلاطه و شهر نابلس پیکرهای شهیدان فتحی جهاد عبد السلام رزق 30 ساله و عبد الله یوسف محمد ابو حمدان 24 ساله و محمد بلال محمد زیتون که در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس به شهادت رسیدند، تشییع کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

در درگیری های شدید در اردوگاه بلاطه شماری دیگر از فلسطینی ها نیز مجروح شدند. صهیونیست ها چند خانه را نیز به بهانه اینکه مواد منفجره در آنها مخفی شده تخریب کردند.

شاهدان عینی گفتند نظامیان صهیونیست مانع ورود آمبولانس به محل برای انتقال مجروحان شدند. همزمان شمار دیگری از نیروهای آنها به بهانه کشف انبار مواد منفجره اقدام به تخریب خانه های مردم کردند.

تشییع کنندگان از مقاومت فلسطین خواستند همچنان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی – که برای جلب رضایت افراطیون این رژیم تشدید شده است – بایستد. همچنین دیروز در شهر نابلس اعتصاب عمومی اعلام کردند.

این در حالی است که جبهه خلق برای آزادی فلسطین تأکید کرد که "جنایات رژیم پیوسته اشغالگر علیه ملت و مقدسات ما، بی پاسخ نمی ماند و ملت و مقاومت فلسطین همواره این حقیقت را ثابت کرده اند" همچنین تصریح کرد :"جنایات رژیم صهیونیستی در شهرها و روستاها و اردوگاه های ما گواه ناتوانی این رژیم در مقابل مقاومت مردمی ماست".

پربیننده ترین خبرها