هشدار گروه‌های مقاومت درباره وخامت اوضاع جسمانی اسیر فلسطینی

هشدار گروه‌های مقاومت درباره وخامت اوضاع جسمانی اسیر فلسطینی
چهارشنبه 3 خرداد 1402 - 08:46

اتاق مشترک عملیات گروه‌های مقاومت فلسطین بامداد چهارشنبه به رژیم صهیونیستی درباره وخامت اوضاع جسمانی «ولید دقه» اسیر بیمار فلسطینی هشدار داد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، اتاق مشترک عملیات گروه‌های مقاومت فلسطین با انتشار تصویری از «ولید دقه» اسیر بیمار فلسطینی هشدار داد که مردم فلسطین دیگر نمی‌خواهند اسرایشان در زندان‌های رژیم صهیونیستی شهید شوند.

پیش تر دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی هشدار داده بود که «ولید دقه» اسیر بیمار فلسطینی ممکن است مانند شهید «خضر عدنان» دیگر اسیر فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، به خاطر این اظهارات وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که گفته است باید زندگی ولید دقه در زندان پایان یابد، شهید شود.

قرار است امروز چهارشنبه کمیته موسوم به آزادی اسرا در زندان‌های رژیم اسرائیل تشکیل جلسه دهد تا در مورد امکان آزادی زودهنگام ولید دقه که به بیماری سرطان مغز استخوان مبتلا است گفت وگو کند. این در حالی است که محافل اسرائیلی به ریاست دادستانی رژیم اشغالگر خواستار امتناع از آزادی زودهنگام دقه، علی رغم هشدارها در مورد به خطر افتادن جان وی شدند.

بنا به اعلام اداره امور اسرای فلسطینی، ولید دقه روز دوشنبه پس از وخامت حالش به بیمارستان «اساف هروفیه» منتقل شد.

به گزارش ایرنا، ولید دقه اسیر ۶۰ ساله فلسطینی از سال ۱۹۸۶ در زندان به سر می‌برد و برای وی حکم حبس ابد صادر شد که بعداً به ۳۷ سال زندان تغییر کرد و سال ۲۰۱۸ نیز ۲ سال به محکومیت وی اضافه شد.

پربیننده ترین خبرها