گزارش خبرنگار العالم از یورش نظامیان اشغالگر به شهر اریحا و جلوگیری از انتقال مجروحان به بیمارستان

پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 - 15:45

نظامیان رژیم اشغالگر در عملیات نظامی گسترده به اردوگاه عقبه جبر در غرب شهر اریحا در کرانه باختری یورش بردند که به زخمی شدن تعدادی از فلسطینی ها منجر شد.

العالم _ سرزمین های اشغالی

خبرنگار شبکه العالم گزارش داد که یورش نظامیان صهیونیست از ساعات اولیه بامداد امروز (پنجشنبه) آغاز شد در این حمله حدود 100 خودروی نظامی اسرائیلی در آن شرکت کردند که طی آن نیروهای اشغالگر حدود 15 فلسطینی را دستگیر کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که به دنبال درگیری و یورش نظامیان صهیونیست و ممانعت آنها از انتقال مجروحان توسط آمبولانس، درگیری بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صورت گرفت که هشت نفر از فلسطینیان در اثر تیراندازی نظامیان اسرائیلی زخمی شدند، حال یکی از آنها وخیم است.

خبرنگار العالم تاکید کرد که همزمان با این عملیات، نیروهای اسرائیلی به منطقه الیامون نزدیک شهر جنین یورش بردند که در آن یک فلسطینی به نام محمد سعید دستگیر شد. رژیم اشغالگر مدعی است که وی همان کسی است که 9 ماه پیش عملیات البقیعه را نزدیک شهر اریحا در دره اردن انجام داده است.

رژیم اشغالگر مدعی است که محمد سعید به اتوبوس حامل گروهی از سربازان اسرائیلی در دره اردن تیراندازی کرده و از صحنه عملیات گریخته است.

نیروهای اشغالگر از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار و 800 فلسطینی را به اتهام عضویت در گروه های فلسطینی تحت تعقیب و بازداشت کرده اند.

پربیننده ترین خبرها