در پایان سفر به لبنان

رئيس رسانه ملی بر لزوم همکاری با رسانه های مقاومت تاکید کرد

سه شنبه 9 خرداد 1402 - 12:36

ربیس رسانه ملی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح نتایج سفر خود به لبنان همزمان با روز مقاومت و آزادی  پرداخت و بر لزوم همراهی و همکاری رسانه ای با رسانه های مقاومت تاکید کرد.

العالم - لبنان

پیمان جبلی گفت : در سفر به لبنان که همزمان با روز مقاومت و آزادی بود ، فرصتی فراهم شد تا اولا با رهبر مقاومت، جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کنیم و در جریان این دیدار، شیوه های همراهی و همکاری رسانه ای با رسانه های مقاومت و نیز توجه به دستاوردهای مقاومت را بررسی کردیم.

وی افزود : در این سفر همچنین با مقامات رسمی لبنان از جمله آقای نبیه بری رئیس مجلس لبنان و همچنین محمد مرتضی وزیر فرهنگ این کشور و نیز با جمع کثیری از خبرنگاران از رسانه های مختلف دیدار کردیم.

جبلی اظهار داشت : این سفر همچنین فرصتی را برای دیدار با خانواده های شهدا از جمله خانواده های «رهبران مقاومت»، شهید ذوالفقار و شهید عماد مغنیه و نیز حاضران در منطقه «مارون الرأس» در مرزهای فلسطین اشغالی فراهم کرد.

رئیس رسانه ملی گفت : ما در دیدارهای خود بر لزوم همبستگی و همکاری فشرده رسانه های مقاومت در کل منطقه مقاومت تاکید کردیم و همانطور که اشاره کردم باید با این دستاوردها و پیروزی هایی که نقشه سیاسی منطقه را تغییر داده و ان شالله در جهان نیز تغییر دهد ، همگام باشیم.

پربیننده ترین خبرها