شهادت کودک دو ساله فلسطینی در رام الله/ سازمان ملل واکنش نشان داد

شهادت کودک دو ساله فلسطینی در رام الله/ سازمان ملل واکنش نشان داد
دوشنبه 15 خرداد 1402 - 19:43

یک کودک دو ساله فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی مجروح و سپس شهید شد.

العالم – فلسطین

محمد هیثم التمیمی کودک دو ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.این کودک در حمله دو روز پیش اشغالگران صهیونیست به روستای نبی صالح در شمال رام الله همراه با پدرش زخمی شده بود.

فلسطینیان امروز با این کودک شهید وداع باشکوهی داشتند.

واکنش سازمان ملل به جنایت اشغالگران

سازمان ملل که به سبب سیطره کامل آمریکا و متحدانش هیچ اقدام عملی برای توقف جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین انجام نمی دهد، در بیانیه ای ظاهری صرفا خواستار انجام تحقیقات عادلانه درباره جنایت اشغالگران در به شهادت رساندن یک کودک دو ساله فلسطینی شد.

یک مقام کابینه انگلیس هم در اظهاراتی فریبکارانه خواستار تحقیقات شفاف درباره شهادت این کودک دو ساله آن هم از سوی عاملان این جنایت یعنی اشغالگران شد.

واکنش گروه‌های فلسطینی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه ای شهادت محمد هیثم التمیمی کودک 3 ساله فلسطینی را به ضرب گلوله ارتش صهیونیستی در روستای نبی صالح در رام الله تسلیت گفت.

در این بیانیه ضمن تسلیت شهادت محمد هیثم آمده است که هدف قراردادن مردم فلسطین نشان جنایتهای رژیم فاشیست صهیونیستی و استمرار تروریسم سازمان یافته آن است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه خود خواستار افزایش مقاومت در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی و گرفتن انتقام خون شهدا تا آزادی سرزمین فلسطین شده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها