پلیس رژیم صهیونیستی: از بحران رنج می بریم

پلیس رژیم صهیونیستی: از بحران رنج می بریم
چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 12:26

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این یگان از بحران رنج می برد ‌و نگران تکرار سناریوی «خیزش کرامت» است.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری سما، "یعقوب شبتای"، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این یگان نمی تواند به طور همزمان با حوادث متعدد در مناطق مختلف مقابله کند.

وی در خصوص اتفاقاتی که سال گذشته در زمان انتفاضه موسوم به «هبه کرامت» (خیزش کرامت) رخ داد تاکید کرد که بی شک ما در آن زمان از آمادگی اطلاعاتی کافی برخوردار نبودیم.

«هبه کرامت» یا خیزش کرامت در ماه می ۲۰۲۱ در پی تعرض های پلیس و شهرک نشینان صهیونیست علیه مردم فلسطین در قدس بویژه مسجدالاقصی رخ داد.

شبتای در ادامه تاکید کرد که پلیس اسراییل (رژیم صهیونیستی) امروز از بحران رنج می برد و اگر وضعیت حقوق افسران پلیس درست نشود اوضاع بهتر نخواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد که پلیس اسراییل (رژیم صهیونیستی) از کمبود ابزارهای تکنولوژی رنج می برد.

از سوی دیگر، بار تسفی، رئیس بخش عملیات پلیس رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که در ۱۰۶ نقطه از اسراییل (سرزمین های اشغالی) احتمال انجام عملیات وجود دارد که ما تنها به ۶۸ مورد از آن ها می توانیم پاسخ دهیم و اسراییل (رژیم صهیونیستی) به ۴۰۰۰ عنصر ذخیره در مناطق مرزی نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، منابع خبری بامداد امروز از سرزمین های اشغالی گزارش دادند که نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک گلوله و پرتاب بسته‌های انفجاری به سمت نظامیان صهیونیست با آنها در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی مقابله کردند.

این گزارش می‌افزاید، عملیات نیروهای مقاومت در قدس، نابلس، رام الله، جنین، طولکرم، بیت لحم و الخلیل روی داده است و نیروهای مقاومت با حملات صهیونیست‌ها مقابله کردند.

در همین رابطه کانال ۷ رژیم صهیونیستی از وقوع ۱۲۴ عملیات تیراندازی در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ماه گذشته میلادی (می) علیه صهیونیست ها خبر داد.

پربیننده ترین خبرها