واکنش سفیر ایران به تداوم مواضع مداخله‌جویانه اتریش

واکنش سفیر ایران به تداوم مواضع مداخله‌جویانه اتریش
پنج‌شنبه 18 خرداد 1402 - 14:18

سفیر کشورمان در وین در واکنش به تداوم مواضع مداخله‌جویانه اتریش در امور داخلی ایران و ملاقات وزیر امور خارجه این کشور با یکی از عناصر ضد انقلاب گفت: زمان نشان می دهد که چه کسی در طرف اشتباه ایستاده است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

عباس باقرپور اردکانی سفیر ایران در وین در توئیتی کنایه آمیز نوشت: "به اصطلاح فعالان حقوق بشر" که به طور علنی از تحریم‌های غیرانسانی علیه مردم عادی ایران حمایت کرده‌اند، افراد مناسبی برای ملاقات با "به‌اصطلاح منادیان حقوق بشر" هستند؛ اقدامی که در نتیجه، منافع سیاسی کوته‌بینانه ملاقات‌شوندگان از ابن موضوع را تایید می‌کند.

وی برهمین اساس تصریح کرد: زمان نشان می دهد که چه کسی در طرف اشتباه ایستاده است.

الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش دیروز (چهارشنبه) با انتشار پیامی در توئیتر از ملاقات با شیرین عبادی در وین خبر داد و در تداوم مواضع خصمانه غرب علیه کشورمان ادعا کرد که با افزایش فشار بر جامعه مدنی، ما به حمایت از مدافعان حقوق بشر در سطح جهانی ادامه می‌دهیم.

کشورهای اروپایی طی ماه‌های اخیر با پیروی از سیاست‌های شکست خورده آمریکا در قبال ایران، مواضع خصمانه‌ و نسنجیده‌ای را در پیش گرفته‌اند. وزرای امور خارجه کشورهای اروپایی در جریان آخرین نشست ماهانه خود که یکم خرداد ماه برگزار شد، هشتمین بسته تحریمی علیه ایران را وضع کردند.

پربیننده ترین خبرها