در گفتگو با العالم مطرح شد؛

تحلیلگر سوری: بازدارندگی تنها راه مقابله با تجاوزات صهیونیست ها است

تحلیلگر سوری: بازدارندگی تنها راه مقابله با تجاوزات صهیونیست ها است
چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 17:21

در حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب غرب دمشق یک سرباز سوری به شدت زخمی شد و خسارات مادی به بار آمد.

العالمسوریه

یک منبع نظامی سوری گفت: حدود ساعت یک و پنج دقیقه صبح امروز رژیم صهیونیستی اقدام به حمله موشکی از مبدأ ارتفاعات اشغال شده جولان سوریه به برخی نقاط در جنوب غرب دمشق کرد. این در حالی است که پدافند هوایی ما تعدادی از این موشک ها را رهگیری و منهدم کرد.

خبرگزاری سانا به نقل از این منبع نظامی گفت در این حمله یک سرباز سوری مجروح شد و خسارت هایی به بار آمد.

میس الکریدی فعال و پژوهشگر سوری در امور بین الملل در گفت و گو با شبکه خبری العالم در این باره تاکید نمود: تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی متوقف نمی شود، بلکه باید در مقابل این تجاوزات ایستاد و این رژیم را به زور از تجاوزات مکررش به سوریه بازداشت. بازدارندگی تنها ساز و کار مقابله با رژیم جنایتکار صهیونیستی است. جنبش صهیونیسم توسعه طلب فقط زبان زور را می فهمد. پس حق را می بایست با اسلحه رزمندگان قهرمان مقاومت گرفت و با آن در برابر تروریسم ایستاد.

وی ادامه داد: جنایتهای رژیم صهیونیستی حد و مرزی ندارد لذا این رژیم که سرزمین فلسطین را غصب و علیه ملت فلسطین جنایت کرده است، هر کاری که خلاف قوانین بین المللی و ضد بشری است، انجام می ده. تروریسم بخشی از توطئه های استعمار غرب است و همین تروریسم به رژیم صهیونیستی برای تعدی به تاسیسات زیربنایی سوریه کمک می کند لذا تنها راه مقابله با آن ایجاد موازنه بازدارندگی است.

پربیننده ترین خبرها