گزارش العالم از همایش بین المللی 'جایگاه فلسطین در رسانه های عربی' + فیلم

چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 21:11

همایش بین المللی "جایگاه فلسطین در رسانه های عربی" در تونس به منظور بررسی ساز و کار هماهنگی رسانه های عربی برای مقابله با تحریف اطلاعات توسط رسانه های اسرائیلی و تلاش دشمن برای نفوذ در افکار عمومی عربی برگزار شد.

العالمتونس

"زهیر لطیف" مدیر تلویزیون "تلفزه تی وی" تونس در این باره به خبرنگار العالم گفت: در این همایش سندی به نام سند تونس را منتشر خواهیم کرد که هدف از آن پوشش رسانه ای شایسته آرمان فلسطین است.

در این همایش که با حضور شخصیت‌های رسمی از تونس و فلسطین برگزار شد، مساله حمایت از محتوای رسانه‌ها در برابر اطلاعات نادرست اسرائیلی و حمایت از خبرنگاران در برابر حملات صهیونیستی بررسی شد.

"ناصر الاخضر" معاون دبیرکل اتحادیه رادیوها و تلویزیون های اسلامی نیز به العالم گفت: خبرنگاران ما که در خط مقدم نبرد با رسانه های صهیونیستی هستند همواره از سوی این رژیم تهدید می شوند به ویژه که دشمن، جنایتکار و قاتل است و می خواهد واقعیت را پنهان کند تا دنیا از اطلاعات درست دور باشد.

"محمد یاسین الجلاصی" رئیس کانون روزنامه نگاران تونس در گفتگو با خبرنگار العالم تاکید کرد که با توجه به جانبداری رسانه های غربی و آمریکایی از رژیم صهیونیستی، رسانه های عربی باید به ابزاری فعال برای دفاع و حمایت از مساله فلسطین تبدیل شود.

پربیننده ترین خبرها