حماس: قانونی کردن حبس کودکان ۱۲ساله فلسطینی نقض آشکار قوانین است

حماس: قانونی کردن حبس کودکان ۱۲ساله فلسطینی نقض آشکار قوانین است
شنبه 27 خرداد 1402 - 15:22

جنبش حماس تاکید کرد که عزم رژیم صهیونیستی برای قانونی کردن حبس کودکان ۱۲ سال به بالای فلسطین نقض آشکار قوانین و ارزش های انسانی است.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش شبکه المسیره، جنبش حماس تاکید کرده که تلاش دشمن صهیونیستی برای قانونی کردن حبس کودکان فلسطینی جنایتی است که بار دیگر دور بودن این رژیم از عرف و ارزش های انسانی را نشان می دهد.

این جنبش در بیانیه ای تاکید کرده که عزم دشمن صهیونیستی برای بررسی طرح صدور حکم حبس برای کودکان فلسطینی ۱۲ سال به بالا، ماهیت وحشیگرانه رژیم غاصب را نشان می دهد.

در این بیانیه آمده است که قانونی کردن این طرح نقض آشکار تمام قوانین حمایت از کودکان است و از جامعه بین المللی می خواهیم که موضع جدی در راستای محکومیت رژیم صهیونیستی و مجازات آن به خاطر جنایت های مداومش علیه کودکان فلسطینی اتخاذ کند.

جنبش حماس خاطرنشان کرده که اقدامات و فشارهای دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین، مانع دفاع این ملت از خود و مقدساتش تا زمان تحقق آزادی نخواهد شد.

بر اساس این گزارش، رژیم کودک کُش اسرائیل به کودکان فلسطینی هم رحم نمی‌کند و آنها از بازداشت‌های خودسرانه و مستمر نظامیان رژیم اشغالگر همچون دیگر فلسطینیان در امان نیستند. صهیونیست‌ها با این کودکان به نحوی رفتار می‌کنند که گویی مستحق برخورداری از حق و حقوقی نیستند. در سال گذشته میلادی ۸۱۵ کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

پربیننده ترین خبرها