حماس: مقاومت، ساختار امنیتی و نظامی اشغالگران را درهم کوبید

حماس: مقاومت، ساختار امنیتی و نظامی اشغالگران را درهم کوبید
شنبه 27 خرداد 1402 - 22:32

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: حالت انقلابی روز افزون در کرانه باختری و عملیات‌های مقاومت، اشغالگران را در ایجاد یک حالت بازدارندگی ناکام گذاشت.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش رادیو الاقصی، «عبداللطیف القانوع» روز شنبه با بیان این مطلب افزود: این عملیات ها در کنار مقاومت و پایداری ملت در کرانه باختری، قدرت ایجاد بازدارندگی را از دشمن صهیونیستی گرفت و ضربه ای محکم و کوبنده به ساختار امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی که اشغالگران به آن افتخار می کنند، وارد کرد.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از مشکلات و بحران های داخلی رنج می برد و در چارچوب نبرد و برنامه آزادسازی که ملت فلسطین به همراه دیگر نیروهای مقاومت در منطقه پیش می برند، با جبهه های مختلفی از غزه، کرانه باختری، قدس و لبنان روبرو است.

القانوع گفت: با ادامه درگیری ها و افزایش عملیات های مقاومت و جبهه ها و افزایش توان و امکانات مقاومت برای بیرون راندن اشغالگران از همه سرزمین های اشغالی، این رژیم روی امنیت را نخواهد دید و از ایجاد یک حالت بازدارندگی ناتوان خواهد بود.

منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین طی هفته گذشته ۱۵۹ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند.

مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» اعلام کرد، نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری ۱۵۹ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک گلوله و پرتاب بسته‌های انفجاری به سمت نظامیان صهیونیستی با آنها در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی مقابله کردند.

این گزارش می‌افزاید، طی هفته گذشته ۲ فلسطینی نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری شهید و هفت صهیونیست نیز زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، پیش تر کانال ۷ رژیم صهیونیستی از وقوع ۱۲۴ عملیات تیراندازی در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ماه گذشته میلادی (می) علیه صهیونیست‌ها خبر داده بود.

طی ماه آوریل نیز درپی درگیری‌ها در کرانه باختری، سه صهیونیست کشته و ۴۱ صهیونیست زخمی شدند و ۱۱ فلسطینی نیز به شهادت رسیده بودند.

پربیننده ترین خبرها