بیانیه گردان جنین درباره نبرد امروز با صهیونیست ها/ هدف گرفتن مواضع صهیونیست ها و انهدام خودروهای زرهی آنها

دوشنبه 29 خرداد 1402 - 20:03

گردان جنین اعلام کرد: مبارزان فلسطینی چند بمب دست ساز در مسیر یک ستون ارتش صهیونیستی منفجر کردند که به انهدام و واژگون شدن چند دستگاه جیپ و زخمی شدن شماری از سربازان صهیونیست انجامید.

العالم - فلسطین اشغالی

گردان جنین با صدور بیانیه ای تاکید کرد که مبارزان با نصب کمین برای نظامیان صیهونیست تعدادی از خودروهای نظامی را منههدم کردند و دشمن خود اعتراف کرد که 7 نفر از سربازانش مجروح شده اند که جراحت برخی شدید است.

در این بیانیه آمده است که مبارزان مقاومت در بیش از 8 ساعت توانستند مقدار زیادی مواد منفجره را در خودروهای دشمن منفجر و به بیش از 5 خودرو آسیب وارد کنند و به تعدادی دیگر نیز خسارت جدی وارد شد.

گردان جنین توانست در چند محور با نیروهای دشمن درگیری های پراکنده داشته باشد و به صفوف آنان تلفات وارد کند.رزمندگان جنین همچنین چند خودروی ارتش صهیونیستی و مواضع استقرار تک تیراندازهای آنها و نیز بالگردهای اسرائیلی را هدف گرفتند.در این عملیات تلاش های دشمن برای خارج کردن خودروهای منهدم شده از منطقه ناکام ماند.

این بیانیه هشدار داد که آنچه دشمن در این عملیات دید، فقط بخش ناچیزی از توانمندی مجاهدان است و به صهیونیست ها توصیه کرد از این پس در اجرای اقدامات تجاوزکارانه خود تجدید نظر کنند.

در پایان، بیانیه از آمادگی تعدادی از گردان ها و گروه های مقاومت از جمله گردان های «جبع» و «طولکرم» برای همکاری با گردان جنین در مقابله با تجاوزات اشغالگران خبر داد.

پربیننده ترین خبرها