حماس و جهاد اسلامی: مقاومت جنایت «ترمسعیا» را پاسخ می‌دهد

حماس و جهاد اسلامی: مقاومت جنایت «ترمسعیا» را پاسخ می‌دهد
چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 21:36

جنبش‌های مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» و «جهاد اسلامی» در واکنش به حمله وحشیانه امروز رژیم صهیونیستی به جنایت «ترمسعیا» در شمال شرقی رام الله اعلام کرد که مقاومت جنایت صهیونیست‌ها در ترمسعیا را پاسخ می‌دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی حمله جنایتکارانه امروز شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی به روستای ترمسعیا در شمال رام الله را به شدت محکوم و عنوان کردند که مقاومت این جنایت را پاسخ خواهد داد.

جنبش حماس تأکید کرد که این جنایات با حمایت و تشویق مستقیم دولت رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد و تمامی پیامدهای آن متوجه این رژیم است.

طارق سلمی سخنگوی جهاد اسلامی گفت که آنچه در ترمسعیا اتفاق افتاد، جنایتی وحشیانه است که دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر بهای آن را پرداخت خواهند کرد و قطعا این جنایت از طرف مقاومت بی‌پاسخ نخواهد بود.

شهرک نشینان تندرو و مسلح صهیونیست امروز (چهارشنبه) در ادامه وحشیگری خود به شهرک «ترمسعیا» در شمال شرقی شهر رام الله در کرانه باختری یورش برده و اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینی‌ها کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، «عمر قطین» جوان ۲۷ ساله در حین مقابله و مبارزه با شهرک نشنیان در ترمسعیا واقع در شمال شرق رام الله به شهادت رسید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها