مقام سابق موساد: کل «اسرائیل» زیر پوشش موشک‌های حزب‌الله است

مقام سابق موساد: کل «اسرائیل» زیر پوشش موشک‌های حزب‌الله است
جمعه 2 تير 1402 - 11:46

در ادامه ترس‌ها و نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از مانور نظامی حزب‌الله لبنان، معاون سابق «موساد» تصریح کرد که موشک‌های حزب‌الله تمام مناطق اسرائیلی را پوشش می‌دهند.

العالم - فلسطین اشغالی

«امیرام لوین»، سرلشکر ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی از قدرت نظامی جنبش حزب‌الله لبنان، تاکید کرد که نیروها و موشک‌های این جنبش قادرند به هر نقطه از اراضی اشغالی برسند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی «رای الیوم» و به نقل از منابع عبری، لوین که معاون سابق «موساد» هم بوده، تصریح می‌کند: «حزب‌الله می‌تواند مناطق بسیار وسیع و پرجمعیت اسرائیل را با ده‌ها هزار موشک مورد هدف قرار دهد».

پیش از این روزنامه عبری «جروزالم پست» فاش کرده بود که اکثر مقامات نظامی صهیونیست همچنان تاکید دارند که حزب‌الله به دلیل قدرت نیروهای ویژه رضوان و حدود 150 هزار موشک آن، بزرگ‌ترین تهدید برای تل‌آویو محسوب می‌شود.

در پی برگزاری یک مانور نظامی توسط حزب‌الله در جنوب لبنان، ترس رژیم صهیونیستی از درگیری افزایش یافته است؛ رسانه‌های عبری در این باره گزارش دادند: «سلاحی که در این مانور نشان داده نشد، موشک‌های دقیق بود؛ این مشکلی است که خواب را از چشم نهادهای امنیتی و نظامی اسرائیل دور می‌کند».

«حزی سمنتوف»، خبرنگار حوزه عربی در شبکه۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داده بود: در جریان مانور بزرگ و استثنایی نظامی در جنوب لبنان، آتش مستقیم شلیک شد. در این مانور از سلاح‌های دفاعی، خودروهای زرهی و انواع پهپادهای انتحاری متعلق به حزب‌الله استفاده شد.

در همین خصوص، شبکه۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «آنچه در مانور حزب‌الله مهم بود، دیدن مکانیسم‌ها و قابلیت‌های زیاد آن بود؛ از تولید موشک گرفته تا ساخت ضد زره ویژه».

«هاشم صفی‌الدین»، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله، در سخنانی درباره این مانور تصریح کرده بود: «رژیم اشغال‌گر اسرائیل اگر با زیر پا گذاشتن قوانین بازی، مرتکب حماقت شود، شاهد حمله موشک‌های دقیق به قلب خود خواهد بود؛ دشمن شاهد روزهای سیاه بی‌سابقه‌ای خواهد بود».

فارس

پربیننده ترین خبرها