وحشت صهیونیست‌ها از چادرهای منتسب به حزب الله در مرز فلسطین اشغالی

وحشت صهیونیست‌ها از چادرهای منتسب به حزب الله در مرز فلسطین اشغالی
يکشنبه 4 تير 1402 - 20:53

رئیس انجمن روسا و مسئولان شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی اذعان کرد که جبهه داخلی این رژیم برای جنگ احتمالی با حزب الله آماده نیست و تل‌آویو جرأت ندارد چادرهای حزب الله را در این منطقه جمع آوری کند.

العالم - فلسطین اشغالی

شبکه صهیونیستی «کان»، شامگاه جمعه گذشته تصاویری از چادرهای منتسب به جنبش حزب‌الله لبنان در مرز فلسطین اشغالی منتشر کرد.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده بودند که نیروهای حزب‌الله در عمق ۳۰ متری فلسطین اشغالی دو چادر برپا کرده‌اند و در این چادرها به منظور حضور دائم از ژنراتورهای برق استفاده می‌شود. این رسانه‌ها برآورد کرده بودند که «تکاوران رضوان» در این چادرها مستقر باشند.

موشه داویدوویچ رئیس انجمن روسا و مسئولان شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی امروز یکشنبه گفت که شهرک‌نشینان اسرائیلی به خاطر نصب این چادرها، به شدت دچار نگرانی شده‌اند و وحشت زیادی را در میان آنان به وجود آورده است.

خبرگزاری شهاب به نقل از داویدوویچ گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی این چادرها را جمع‌آوری نکرده و این مسئله نشانگر این است که جبهه داخلی این رژیم، برای جنگ آماده نیست؛ کما اینکه ارتش صهیونیست، از نصب این چادرها توسط حزب الله جلوگیری نکرده است.

وی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و فرمانده ارتش این رژیم خواسته است که هر چه سریعتر از این منطقه بازدید کنند و سیاست خویشتن‌داری کابینه صهیونیست در برابر حزب الله را برای شهرک‌نشینان اسرائیلی تبینن کنند.

این مقام صهیونیست همچنین خواستار تقویت استحکامات در این منطقه شد تا به زعم خود بتواند «حاکمیت اسرائیل» بر این منطقه را ثابت کند. این مسئله، روز سه‌شنبه گذسته، در جلسه کمیسیون امنیت و روابط خارجی رژیم صهیونیستی در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با حضور نتانیاهو مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود.

اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند که رزمندگان حزب‌الله از «خط آبی» (خط مرزی که سازمان ملل میان لبنان و فلسطین اشغالی ترسیم کرده است) عبور کرده‌اند.

به گزارش فارس، سازمان ملل متحد خط مرزی موسوم به «خط آبی» را در سال ۲۰۰۰ بین لبنان و فلسطین اشغالی ترسیم کرد. این خط به صورت دقیق با مرزهای رسمی همخوانی ندارد و نیروهای رژیم صهیونیستی بارها تلاش کرده‌اند از آن عبور کنند.

روزنامه «الاخبار» نیز به‌تازگی در گزارشی خبر داد تل‌آویو در پیامی از طریق سازمان ملل متحد به لبنان مدعی شده است برای تخلیه این چادرها به زور متوسل خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها