جهاد اسلامی: سوریه حق دارد از خود در برابر تجاوزهای اسرائیل دفاع کند

جهاد اسلامی: سوریه حق دارد از خود در برابر تجاوزهای اسرائیل دفاع کند
يکشنبه 11 تير 1402 - 18:26

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: سوریه حق دارد با هر شیوه ای در مقابل تجاوزهای رژیم صهیونیستی از خود دفاع کند.

العالم - سوریه

به گزارش فلسطین الیوم، «علی ابوشاهین» روز یکشنبه اضافه کرد: تلاش برای تغییر قواعد درگیری با بمباران های متوالی سوریه، رژیم صهیونیستی را به اشتباه محاسباتی واداشته و هر لحظه ممکن است هزینه آن را بپردازد زیرا محور مقاومت و سوریه در سال های گذشته تغییرات بزرگ و مهمی را در معادلات منطقه ای رقم زده است.

وی افزود: تجاوز به سوریه در چارچوب فرار از مشکلات جبهه داخلی رژیم صهیونیستی و درهم شکستگی قدرت بازدارندگی ارتش اشغالگر در نبردهای اخیر انجام می شود. دشمن صهیونیستی تلاش می کند این بازدارندگی را ترمیم کند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه منطقه تا زمان نابودی رژیم صهیونیستی از سرزمین های غصب شده، روی امنیت و ثبات را نخواهد دید، خواستار بسیج همه نیروها و امکانات برای تشکیل جبهه ای گسترده شد که مقاومت را حمایت و با هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی به هر جایی در کشورهای عربی و اسلامی مقابله کند.

منابع خبری بامداد امروز از شنیده‌شدن صدای انفجار مهیب در آسمان حمص در مرکز و شهر طرطوس در شمال غرب سوریه خبر دادند.

به گزارش ایرنا، یک منبع نظامی سوریه گفت که حمله بامداد امروز (یکشنبه) رژیم صهیونیستی به حمص واقع در مرکز این کشور تلفات جانی به دنبال نداشته است.

براساس گزارش خبرگزاری سوریه، پدافند هوایی ارتش این کشور همچنین شماری از موشک‌های رژیم صهیونیستی را در حومه شمالی حمص سرنگون کرده است.

پربیننده ترین خبرها