شب خونین جنین و پاسخ دردناک گردان مقاومت به رژیم صهیونیستی+فیلم

دوشنبه 12 تير 1402 - 13:20

بار دیگر مرگ در گوشه و کنار اردوگاه جنین سایه می گستراند و نظامیان رژیم صهیونیستی، با ریختن آتش به کام بیگناهان فلسطینی، خود را نیز در مهلکه میدان مبارزه نیروهای مقاومت گرفتار یافتند.

العالم - فلسطین اشغالی

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه جنین سه فلسطینی به شهادت رسیده و شماری نیز مجروح شدند. هم اکنون شمار شهدای فلسطینی به 7 نفر رسیده است.

رادیوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم با استفاده از بیش از هزار نظامی، خودروهای زرهی و بلدوزر و با پوشش هوایی، عملیات گسترده ای را در اردوگاه جنین آغاز کرده است.

گروهان‌های قدس ـ گردان جنین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف اردوگاه جنین به گلوله بسته است که طی آن شماری از نظامیان اسرائیلی مستقیما هدف قرار گرفته و مجروح شدند.

مبارزان مقاومت فلسطین با بمب‌های دست‌ساز نیز خودروهای زرهی رژیم اشغالگر را در اردوگاه جنین هدف قرار دادند.

گردان جنین، وابسته به گردان قدس با صدور بیانیه ای از آغاز عملیات "خشم جنین" در پاسخ به تجاوزات اخیر نظامیان صهیونیستی به این شهر و اردوگاه آن خبر داد و اعلام کرد که این عملیات ادامه دارد و به فلسطینی ها اطمینان داد که این گردان در عالی ترین سطح از روحیه و آمادگی رزمی است و نقشه این گردان بسیار فراتر از آن چیزی است که به مخلیه صهیونیست ها می رسد.

به دنبال حمله ارتش رژیم صهیونیستی، گردان جنین اعلام کرد که خودروهای این رژیم را در اطراف اردوگاه زیر آتش گرفته و خسارات سنگینی را به آنها وارد کرده است.

جنبش حماس و جهاد اسلامی هم تجاوزات اخیر این رژیم را محکوم کرده اند. جهاد اسلامی اعلام کرد که رزمندگان این جنبش عزم خود را برای مقابله با نظامیان صهیونیستی جزم کرده اند. همچنین این رژیم را مسئول عواقب این تجاوز دانست و تصریح کرد: مقاومت در برابر دشمن می ایستد و از ملت فلسطین دفاع می کند و تمام گزینه ها برای حمله به دشمن روی میز است.

اسماعیل هنیه، از رهبران حماس نیز فلسطینی های سراسر کرانه باختری را به حمایت از جنین و دفاع از اهالی آن و خنثی کردن نقشه های دشمن فراخوانده و اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مسئول تجاوزات اخیر است.

در همین راستا جنبش فتح هم اعلام کرد که در کنار دیگر گروه های فلسطینی، در برابر تجاوز به جنین می ایستد. جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم تصریح کرد که جنایات رژیم صهیونیستی فقط عزم ملت فلسطین را برای ادامه مقاومت جزم تر می کند.

پربیننده ترین خبرها