جهان اسلام یکصدا "جنین" را فریاد می زند+عکس و فیلم

جهان اسلام یکصدا
سه شنبه 13 تير 1402 - 14:58

مقاومت اهالی جنین در برابر حملات رژیم صهیونیستی به این شهر و اردوگاه آن، همچنان بحث داغ شبکه های اجتماعی است. این در حالی است که حملات این رژیم وارد دومین روز خود شده است و تعداد شهدا به 10 نفر در جنین و تعداد مجروحان به بیش از 100 نفر رسیده که حال 20 نفر از آنها وخیم است.

العالم - داغ های مجازی

هشتگ های (جنین زیر موشک و خشم جنین و جنین مقاومت می کند و هشتگ فلسطین و هشتگ جنین ) در چند کشور عربی از جمله لبنان، مصر، الجزایر، اردن و یمن ترند شده اند.

افزایش توانایی های مقاومت در جنین ، رژیم صهیونیستی و متحدانش را به وحشت انداخته است؛ جنین اکنون با مقاومت رزمندگان خود و مقاومت مسلحانه اش، تبدیل به کابوسی ترسناک برای صهیونیست ها شده است و آنها از این می ترسند که این شهر تبدیل به غزه ای دیگر شود. این شهر اکنون بیش از سایر مناطق کرانه باختری، خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی ربوده و تبدیل به قلعه ای محکم و غیر قابل نفوذ برای مقاومت شده و ثابت کرده است که در برابر ارتش سر تا پا مسلح رژیم صهیونیستی غیر قابل دسترس است.

روند حوادث در جنین از دیروز دوشنبه سیری شتابنده تر گرفته است و تا کنون 10 فلسطینی در جنین به شهادت رسیده و بیش از 100 تن از آنها مجروح شده اند که حال 20 نفر از آنها وخیم است. در مقابل، مقاومت اعلام کرده است که خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی را با نارنجک هدف قرار داده و دو پهپاد این رژیم را سرنگون کرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی صدها خانواده فلسطینی را از اهالی اردوگاه جنین از خانه های خود بیرون رانده اند. در مقابل، مناطق مختلف کرانه باختری در اعتراض به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به صحنه اعتصاب عمومی تبدیل شده است.

رفت و آمد در چند شهر فلسطین مختل شده است و کارمندان دولت در پاسخ به فراخوان اعتصاب جنبش فتح در خانه های خود مانده اند. خیابان های جنین از هر گونه رفت و آمدی خالی شده است و پهپادهای رژیم اشغالگر در آسمان شهر مشغول گشت زنی هستند. ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرده است که حمله به اردوگاه جنین تا یافتن انبار سلاح ادامه دارد.

حوادث امروز فلسطین به بحث داغ شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و کاربران ویدیوهایی از حملات نظامیان صهیونیستی و مقاومت رزمندگان فلسطینی منتشر کرده اند و ضمن اعلام همبستگی کامل خود با آرمان فلسطین، سکوت بین المللی در قبال این جنایات را محکوم کرده اند.

کاربری با عنوان "فاطمه فتونی" با انتشار ویدیویی از یک دختربچه که رنج خود را زیر سایه رژیم اشغالگر تعریف می کند نوشت: این رنجی است که کودکان فلسطین زیر سایه رژیم صهیونیستی، از غزه تا جنین متحمل می شوند.

جهان اسلام یکصدا "جنین" را فریاد می زند

کاربر دیگری با عنوان "Mohammad Al Hadi" با انتشار ویدیویی نوشت: قهرمانان با شجاعت شیر از جنین دفاع می کنند:

جهان اسلام یکصدا "جنین" را فریاد می زند

کاربر دیگری به نام "ساره نجم" با انتشار ویدیویی از کوچ اجباری 500 خانواده از جنین نوشت: صحنه هایی دردناک از کوچ اجباری خانواده های فلسطینی در اردوگاه جنین.

جهان اسلام یکصدا "جنین" را فریاد می زند

و کاربر دیگری با عنوان "ĸσωτнєя σtiyyat" به زبان انگلیسی نوشت "اسرائیل دست به نسل کشی می زند و جنین زیر موشک"

کاربر دیگری با عنوان " Farra Esraa " نوشت: در حالی که در خانه هایتان نشسته اید، خانواده های بسیاری هستند که از خانه های خود اخراج شده اند و خانواده هایی زیر آتش حاضر به ترک خانه های خود نیستند. در حالی که شما در امنیت در خانه هایتان نشسته اید، رزمندگانی هستند که زیر آتش دشمن، پلک نمی زنند.

پربیننده ترین خبرها