ادامه حملات هوایی رژیم اشغالگر به مواضع غیر نظامی در جنین+ فیلم

سه شنبه 13 تير 1402 - 10:46

جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه شنبه) حمله به اهداف جدید در شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری را از سر گرفته اند. نظامیان صهیونیست هم همچنان برای دومین روز پیاپی به حمله به مناطق مختلف جنین ادامه می دهند. در این میان ویرانی های گسترده به بار آمده و رزمندگان مقاومت با سلاح سبک و نارنجک در مقابل حملات نظامیان صهیونیست مقاومت می کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

پایگاه خبری "فلسطین الیوم - غزه" به نقل از منابع محلی گفت جنگنده های رژیم اشغالگر دوباره به اهداف غیر نظامی در جنین حمله کرده اند. همزمان، انواع هواپیماهای این رژیم در ارتفاع های مختلف، در حال گشت زنی در آسمان شهر هستند.

محمد جرار، شهردار جنین گفت که ارتش رژیم صهیونیستی پس از اخراج اهالی اردوگاه، خانه های آنها را ویران می کند. وی گفت که حجم ویرانی بسیار بالاست.

همچنین درگیری های هم بین رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیستی نزدیک سینمای شهر در جریان است و مدافعان جلوی پیشروی نظامیان صهیونیست را گرفته و به تیراندازی به سمت آنها اقدام می کنند.

"گردان های قدس – گردان جنین" با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان این گردان با گلوله و بمب های دست ساز، با نظامیان صهیونیست در اطراف اردوگاه درگیر شده اند.

هلال احمر فلسطین هم اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر سه هزار فلسطینی را از اردوگاه جنین اخراج کرده است.

هلال احمر فلسطین همچنین اعلام کرد که کادرهای پزشکی امروز به طور میدانی 103 مجروح را مداوا کرده اند. کما اینکه نظامیان صهیونیستی مانع ورود آمبولانس ها به محل درگیری و انتقال مجروحان می شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی تجهیزات نظامی بیشتری را در پست های نظامی خود مستقر کرده اند.

ادامه حملات هوایی رژیم اشغالگر به اهداف غیر نظامی در جنین

بنا به اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در این تجاوز – که از نخستین ساعت های صبح دیروز دوشنبه آغاز شده است – در جنین تا کنون 10 تن به شهادت رسیده و حدود 100 نفر مجروح شده اند که حال 20 تن از آنها وخیم گزارش شده است. یک نفر هم در البیره به شهادت رسیده است.

رزمندگان مقاومت در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی ایستاده اند و درگیری های مسلحانه همچنان ادامه دارد.

کاربران شبکه های اجتماعی هم به انتشار فیلم های زنده از انفجار خودروهای نظامی متجاوزان توسط رزمندگان مقاومت اقدام کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی بیش از 100 نفر را بازداشت کرده است . سپس تعدادی را آزاد و بقیه را به مراکز بازجویی منتقل کرده است. در این حملات خساراتی سنگین به زیرساختها وارد شده است.

منابع محلی می گویند اهالی جنین از تخلیه آب انبارها و قطع برق شکایت دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم واکنش مقاومت با صدور بیانیه ای از استقرار سکوهای گنبد آهنین در جنوب و شمال فلسطین خبر داد.

در این بیانیه آمده است که صدها نظامی از یگان ها و تشکیلات مختلف از جمله نیروهای ویژه در این حمله شرکت می کنند.

در این بین روستاها و شهرهای فلسطین در سراسر کشور در اعلام حمایت از اهالی جنین به برگزاری تجمع و راهپیمایی اقدام کرده و مداخله فوری جامعه بین الملل را برای توقف این تجاوزگری ها خواستار شده اند.

گروه های مقاومت فلسطینی این تجاوز را محکوم کرده و گفتند که گزینه ها برای پاسخ جامع و فراگیر به دشمن صهیونیست روی میز است.

وزارت های خارجه کشورهای عربی و سازمان ها و دیگر نهادها با صدور بیانیه ای تجاوزگری و جنایات مکرر رژیم اشغالگر علیه غیر نظامیان را محکوم کرده و محاکمه رژیم اشغالگر در دادگاه بین المللی را خواستار شدند.

از سوی دیگر همه محورهای تماس با نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز در حمایت از جنین فعال شده اند.

پربیننده ترین خبرها