عملیات مقاومتی در تل‌آویو/ 10 نفر زخمی شدند

عملیات مقاومتی در تل‌آویو/ 10 نفر زخمی شدند
سه شنبه 13 تير 1402 - 14:33

در پی حمله یک فلسطینی به صهیونیست‌ها در تل آویو با خودرو و سلاح گرم، تاکنون زخمی شدن 10 صهیونیست گزارش شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع رسانه‌ای فلسطینی امروز (سه شنبه) از حمله یک فلسطینی با خودرو و سلاح گرم به سمت صهیونیست‌ها خبر دادند.

به نوشته وبگاه شهاب نیوز، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که تاکنون ۱۰ صهیونیست زخمی شده‌اند. حال سه صهیونیست نیز به شدت وخیم است.

ش

برخی منابع گزارش داده‌اند که فرد مهاجم، لباس پلیس رژیم صهیونیستی بر تن داشته و پس از حمله با خودرو و زیرگیری چند صهیونیست، به سمت آن‌ها تیراندازی کرده است.

این عملیات در خیابان «بنحاس روزین» در منطقه «دان» واقع در مرکز تل آویو رخ داده است.

1

عامل عملیات استشهادی امروز در تل‌آویو که بود؟

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که عامل عملیات استشهادی امروز در تل‌آویو، یک جوان 20 ساله فلسطینی عضو جنبش حماس و از ساکنان کرانه باختری بود.

عامل عملیات نیز در پی تیراندازی یک صهیونیست غیرنظامی که در آن مکان حضور داشت، به شهادت رسیده است.

خبرنگار شبکه کان رژیم صهیونیستی، نیز اعلام کرد که کارت هویت عامل این عملیات در جیب لباسش بود. او «حسین خلایله» از اهالی الخلیل بود که ۲۳ سال سن داشت.

سپس رسانه‌های فلسطینی عکسهای از عامل عملیات استشهادی امروز در تل‌آویو را منتشر و اعلامی کردند که حسین خلایله، جوان ۲۳ ساله فلسطینی از اهالی شهرک «السموع» در جنوب الخلیل و از اعضای جنبش حماس بود.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در ادامه، پس از افشای هویت عامل این عملیات استشهادی در تل‌آویو، ویدئوهایی از الخلایله در حال قرائت قرآن منتشر کردند. در یکی از این ویدئوها، این حسین خلایله، آیات سوره تکاثر را با صدایی زیبا قرائت می‌کند که دارای پیامی کنایه‌آمیز برای رژیم صهیونیستی است.

11

این عملیات موجی از وحشت را در تل آویو حاکم کرده و رئیس پلیس این شهر به تمامی نیروها دستور آماده‌باش داده است.

این عملیات همزمان با برگزاری نشست امنیتی کابینه بنیامین نتانیاهو برای بررسی اوضاع امنیتی جنین و کرانه باختری انجام شد و منابع عبری‌زبان نوشته‌اند که نتانیاهو و وزرای او زمانی که در جلسه بودند، صدای تیراندازی را شنیده‌اند.

پربیننده ترین خبرها