ویدیو؛ گزارش العالم از نشست گروه های مقاومت فلسطین در دمشق بعد از پیروزی در جنین/ تاکید بر اتحاد فلسطینیان و تجهیز جبهه های نبرد

پنج‌شنبه 15 تير 1402 - 18:47

به دنبال پیروزی مقاومت فلسطین در برابر حمله نظامی رژیم صهیونیست به جنین و عقب نشینی آنها بدون دستیابی به اهداف خود، دبیران کل گروه های فلسطینی با مشارکت هیئتی از جنبش جهاد اسلامی به ریاست نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی، نشستی در دمشق برگزار کردند.

العالم ـ سوریه

به گزارش خبرنگار العالم در سوریه، برگزاری نشست گروه های فلسطینی در دمشق در راستای تقویت رویکرد دمشق برای حمایت از مقاومت فلسطین و تقویت روابط با محور مقاومت است.

شرکت کنندگان در این نشست بر اهمیت رفع اختلافات میان گروه های فلسطینی و اتحاد فلسطینیان و تقویت توانمندیهای نظامی در کرانه باختری و تجهیز جبهه های نبرد با نظامیان صهیوینست تا آزادی کامل فلسطین تاکید کردند.

"طلال ناجی" دبیر کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین ـ فرماندهی کل گفت: تمام گروه های فلسطینی در این نبرد مشارکت کردند. ما به همه آنها افتخار می کنیم. هیچ تفاوتی میان گروه های مقاومت نیست. همه ما یک ملت هستیم.

"خالد عبدالمجید" دبیر کل جبهه النضال نیز تاکید کرد که این نشست برای تاکید بر انسجام و هماهنگی میان مردم فلسطین و مقاومت در داخل و خارج از فلسطین و نیز برای تاکید بر ارتباط مستحکم فلسطین با محور مقاومت است؛ بویژه که تمام گروه های فلسطینی در این نشست مشارکت کردند.

نبرد اخیر جنین انسجام و پایداری مقاومت و توان مبارزان برای تحقق پیروزی با حداقل امکانات موجود را در داخل اراضی اشغالی به اثبات رساند.

به دنبال حملات همه جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی که از روز دوشنبه گذشته آغاز شد، منابع محلی بامداد چهارشنبه (14 تیر ماه) از عقب نشینی نظامیان صهیونیست از جنین خبردادند. این عقب نشینی درحالی پس از دو روز هجوم به جنین صورت گرفته است که نظامیان صهیونیست در برابر نیروهای مقاومت نتوانستند به اهداف خود دست یابند و متحمل خسارات نظامی و تلفات شدند.

پربیننده ترین خبرها