شهرک‌نشینان صهیونیست: کابینه قادر به تامین امنیت ما نیست

شهرک‌نشینان صهیونیست: کابینه قادر به تامین امنیت ما نیست
شنبه 17 تير 1402 - 14:30

منابع خبری از نا امیدی و سرخوردگی مفرط شهرک نشینان صهیونیست از ناتوانی ماشین جنگی رژیم اسراییل در تامین امنیت آنها در کرانه باختری خبر می دهند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش کانال آی ۲۴ رژیم صهیونیستی، شهرک نشینان صهیونیستی ساکن در کرانه باختری از بی عملی و ناکارآمدی مقامات رژیم اشغالگر در تامین امنیت ساکنان این شهرک ها ناامید شده اند.

«هرتسی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و «یواو گالانت» وزیر جنگ این رژیم در حالی یک نشست ویژه با روسای مجالس شهرک های صهیونیستی کرانه باختری برگزار کردند که کرانه باختری و شهر تل آویو شاهد انجام عملیات ویژه مبارزان فلسطینی علیه اهداف صهیونیستی در هفته گذشته بود.

در این نشست یکی از روسای مجالس شهرک های صهیونیستی در کرانه باختری گفت که شهرک نشینان از سر ناامیدی (از تامین امنیت خود از سوی نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی) خود وارد عمل می شوند، همچنین شاهد اعتراضات ضد کابینه هستیم. عده ای در تظاهرات چهارشنبه گذشته بزرگراه ایالون را می بندند و هیچ اتفاقی نمی افتد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به تشدید تنش ها در کرانه باختری، به ضعف هماهنگی صهیونیست ها در مقابله با نیروهای مقاومت در کرانه باختری اذعان کرد و گفت: این روزها باید قدرت فرماندهی را نشان و هماهنگی ها را افزایش دهیم.

این مقام رژیم صهیونیستی همچنین به عدم مشارکت شهرک نشینان در کرانه باختری در طرح های رژیم اذعان و اضافه کرد که امیدوار است که همه برای نجات قانون مشارکت داشته باشند تا بتوان برای مبارزه با - به زعم وی - تروریسم تمرکز داشت.

پربیننده ترین خبرها