خوش خدمتی به صهیونیست ها؛

تشکیلات خودگردان در حال پاکسازی مین های مقاومت علیه دشمن صهیونیستی در جنین

تشکیلات خودگردان در حال پاکسازی مین های مقاومت علیه دشمن صهیونیستی در جنین
چهارشنبه 21 تير 1402 - 09:27

منابع محلی و شاهدان عینی گفتند که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به بهانه سفر قریب الوقوع محمود عباس رئیس این تشکیلات به جنین، در حال برداشتن استحکامات و پاکسازی این شهر از مین‌های زمینی مقاومت برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی هستند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی خاطرنشان کردند که شمار زیادی از نیروهای مهندسی مواد منفجره، کار مین‌روبی و از میان برداشتن استحکامات مقاومت جهت مقابله با هرگونه حمله و تجاوز دشمن صهیونیستی به جنین را آغاز کرده‌اند.

به گفته این منابع، برخی از این مین‌ها بسیار بزرگ و قدرتمند بوده و همانند بمبی هستند که در کنار خودروی زرهی "نمر" در جریان یورش اخیر اشغالگران اسرائیلی به جنین منفجر شد و خسارت زیادی به آن وارد کرد و موجب وارد آمدن تلفات جانی سنگین به دشمن شد.

ساکنان جنین نگران هستند که این اقدام تشکیلات خودگردان در چارچوب طرح و برنامه‌ای مشترک با رژیم اشغالگر صهیونیستی برای یورش گسترده به جنین و خنثی کردن هرگونه مقاومت زمینی فلسطینیان در این منطقه صورت بگیرد.

در همین حال، برخی منابع نیز صبح امروز (چهارشنبه) از فعالیت امنیتی و اطلاعاتی گسترده سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در جنین و اردوگاه جنین به منظور پیگرد و شناسایی عاملان شلیک راکت از این منطقه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که روز گذشته برخی نیروهای امنیتی لباس شخصی در محل شلیک راکت به سمت شهرک شاکید در مجاورت جنین حاضر شده و اقدام به تصویربرداری از این منطقه و مناطق مجاور آن کردند.

شماری از شهروندان فلسطینی هم گفته‌اند که برخی سرویس‌های امنیتی فلسطینی از آنان در مورد شلیک کنندگان راکت به سمت شهرک شاکید، مشخصات آنان و محل حضورشان و اینکه به کدام سمت عقب‌نشینی کردند، سوال پرسیدند.

منابع محلی گفته‌اند که ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان خود را به محل شلیک راکت به سمت شهرک شاکید رسانده و چند سکوی پرتاب موشک را مصادره کرده و بقایای راکت شلیک شده را هم در آن منطقه پیدا کرده است.

تشکیلات خودگردان پس از حمله جنایتکارانه اخیر دشمن صهیونیستی به اردوگاه جنین، بلافاصله شمار زیادی از نیروهای خود را در این منطقه مستقر کرد تا بتواند قبل از اینکه مقاومت اوضاع خود را سر و سامان دهد، بر این منطقه سیطره یابد و مبارزان مقاومت را تحت تعقیب و بازداشت قرار داده و تحویل رژیم صهیونیستی دهد.

پربیننده ترین خبرها