گزارش العالم از کنفرانس حمایت از مساله فلسطین در اسلام آباد+ویدئو

دوشنبه 26 تير 1402 - 18:46

شرکت کنندگان در کنفرانس اسلام آباد برای حمایت از آرمان فلسطین تاکید کردند که مسأله فلسطین یک مسأله اسلامی و بین المللی است و مسئولیت حل آن بر عهده جهان اسلام و جامعه جهانی است.

العالم - جهان اسلام

شورای وحدت مسلمانان و انجمن فلسطین ـ پاکستان، کنفرانسی با عنوان «حسین منّی» با حضور رهبران فلسطینی به منظور اعام حمایت مستمر اسلام آباد از آرمان فلسطین برگزار کردند.

«شیخ ادیب یاسرجی» رئیس شورای علمای فلسطین به خبرنگار شبکه العالم گفت: ما هیأت کمپین جهانی «بازگشت به فلسطین» هستیم که به دعوت بنیاد فلسطین ـ پاکستان به اسلام آباد سفر کردیم. این سفر با هدف تقویت روابط میان نهادها و سازمان های غیردولتی با محوریت مساله فلسطین است؛ ما از ملتها می خواهیم که به حق متعهد بمانند و مواضع شرافتمندانه خود را در حمایت از آرمان فلسطین حفظ کنند.

شرکت کنندگان تاکید کردند چون مسأله فلسطین یک مسأله اسلامی و بین المللی است، حل آن نیز یک مسئولیت اسلامی و بین المللی است.

«شیخ رجا ناصر عباس جعفری» رئیس شورای وحدت مسلمانان در این راستا گفت: فلسطین مسئولیت همه است، همه کشورهای اسلامی باید در عمل و نه فقط در زبان از فلسطین حمایت کنند و این همان چیزی است که فلسطینیان برای شکست دشمن به آن نیاز دارند.

حاضران در کنفرانس همچنین بر اهمیت تقویت نیروی مقاومت برای تقویت حضور نظامی در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی و شکست آن در اراضی فلسطین تاکید کردند.

پربیننده ترین خبرها