احتمال استعفای دانشمندان هسته‌ای رژیم صهیونیستی

احتمال استعفای دانشمندان هسته‌ای رژیم صهیونیستی
سه شنبه 3 مرداد 1402 - 22:53

تعدادی از دانشمندان و کارشناسان هسته‌ای رژیم صهیونیستی از احتمال استعفای خود با توجه به تصویب لایحه برهان عدم معقولیت در کنست رژیم صهیونیستی خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش القدس الاخباریه، اعتراضات به تصویب لایحه «برهان عدم معقولیت» از سوی کنست رژیم صهیونیستی به یکی از حساس‌ترین مراکز این رژیم، یعنی مراکز هسته‌ای اش رسیده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که چندین نفر از دانشمندان و کارشناسان حوزه انرژی هسته‌ای رژیم صهیونیستی از بررسی گزینه استعفا، در نتیجه تصویب اصلاحات قضائی در کنست این رژیم خبر دادند.

این شبکه صهیونیستی در گزارش خود افزود: این کارشناسان، توانمندی هسته‌ای اسرائیل را به دوش کشیده و مجموعه از دانشمندان را دربرمی‌گیرند.

بر اساس اعتراف این شبکه عبری زبان، این کارشناسان از چندین هفته پیش، جلساتی را در خصوص بررسی میزان منفعت خدمت به رژیم صهیونیستی با وجود پافشاری کابینه فعلی این رژیم بر تصویب اصلاحات قضائی، برگزار کرده‌اند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این کارشناسان به دلیل خطیربودن پست‌هایی که در اختیار دارند و این‌که می‌توانند اهدافی برای ایران محسوب بشوند، تحت حفاظت هستند.

این رسانه عبری زبان با اشاره به عمق بحرانی که در صورت استعفای این دانشمندان برای رژیم صهیونیستی به وجود خواهد آمد افزود: به دلیل توانمندی این کارشناسان در توسعه انرژی هسته‌ای، نمی‌توان جایگزینی را برای آنان منصوب کرد.

گفتنی است که در پی تصویب لایحه برهان عدم معقولیت در کنست رژیم صهیونیستی، بخش‌های مختلف این رژیم همچون بخش پزشکی و کادر درمان در اعتراض به این اقدام، دست به اعتصاب زده‌اند و برخی نیروهای نظامی نیز ترک خدمت کرده‌اند.

مهر

پربیننده ترین خبرها