افسر صهیونیست: نصرالله فردی بسیار باهوش است/ گفته هایش را دست کم نگیرید

افسر صهیونیست: نصرالله فردی بسیار باهوش است/ گفته هایش را دست کم نگیرید
سه شنبه 10 مرداد 1402 - 10:24

یک افسر ارشد ذخیره رژیم صهیونیستی نسبت به اظهارات «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان و تحقق نظریه «خانه عنکبوت» هشدار داد و گفت که وی فردی بسیار باهوش است و نباید گفته های او را دست کم گرفت.

العالم - لبنان

به گزارش روز سه شنبه ایرنا،«اسرائیل زیف» رئیس پیشین بخش عملیات در ارتش رژیم صهیونیستی در گفت وگو با شبکه ۱۲ این رژیم تاکید کرد که دست کم گرفتن اظهارات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، مطلقا ممنوع است، زیرا وی شخصی بسیار باهوش است.

وی گفت که سید حسن نصرالله می داند آنچه را که در سرزمین های اشغالی رخ می دهد بنابراین، تحقق نظریه او یعنی «خانه عنکبوت» را در سال ۲۰۰۰ بعد از آزادسازی جنوب لبنان مطرح کرد.

سید حسن نصرالله در جشن آزادسازی جنوب لبنان از دست دشمن صهیونیستی در ۲۵ می ۲۰۰۰، رژیم اشغالگر را «ضعیف‌تر از خانه عنکبوت» توصیف کرده بود. این توصیف از آن زمان تا به امروز در حافظه صهیونیست‌ها حک شده و رسانه‌های صهیونیستی نیز آن را تکرار می کنند.

زیف ادامه داد که دبیرکل حزب الله لبنان هر روز صبح روزنامه های ما را می خواند و اخبار را پیگیری می کند و چه بسا زمانی که در تلویزیون صحبت می کنیم، ما را ببیند بنابراین فروپاشی ‌و تجزیه و شکاف داخلی رژیم صهیونیستی را شاهد است.

رئیس پیشین بخش عملیات در ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که سید حسن نصرالله معتقد است که اکنون نیازی به جنگ نیست، او می گوید که به نتانیاهو نردبان نمی دهد که از روی درخت پایین بیاید تا بار دیگر صهیونیست ها را علیه وی متحد کند، بلکه برخلاف آن انجام می دهد.

وی اضافه کرد که اقدامات سید حسن نصرالله در راستای اهانت به کابینه رژیم صهیونیستی، ذلیل کردن آن و نشان دادن ضعف این رژیم است.

زیف افزود که رژیم صهیونیستی چنین اقداماتی را زیاد خواهد دید و در آن زمان در برابر معضل بزرگی قرار خواهد گرفت.

رئیس پیشین بخش عملیات در ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با مشکل مهمی رو به رو است، از نتانیاهو خواست که قبل از فقدان قدرت و سیطره بر امور، تغییرات قضایی و اعتراضات علیه آن را متوقف کند.

در این راستا، «اور هیلر» تحلیلگر نظامی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت که سید حسن نصرالله شکاف داخلی این رژیم را بخشی از ضعف آن می بیند و از آن بهره می برد.

وی افزود که اگر افسران نظامی به ویژه خلبانان تهدیدهای خود مبنی بر عدم انجام خدمت را عملی کنند، در هفته های آینده اتفاق بسیار بدی برای رژیم صهیونیستی خواهد افتاد و این امر به توانایی ارتش آسیب وارد می کند.

«سید حسن نصرالله» روز شنبه در اظهاراتی به مناسبت دهم محرم درباره تحولات مرز جنوب لبنان و فلسطین اشغالی گفت که رژیم صهیونیستی با وقاحت در مورد اقدامات تحریک آمیز مقاومت صحبت می‌کند؛ در حالی که خودش همچنان به اشغالگری به ویژه اشغالگری منطقه الغجر لبنان ادامه می‌دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: در رسانه‌ها می‌گویند که امروز یا فردا نخست وزیر دشمن صهیونیست با ژنرال‌های خود درباره بررسی و نوع برخورد با مساله مرزهای جنوب لبنان دیدار خواهد کرد. به آنها می‌گوئیم که درباره هرگونه حماقت و گزینه‌های اشتباه برحذر باشید. مقاومت لبنان مماشات نخواهد کرد و آماده بازدارندگی و مقابله و آزادی در برابر هرگونه حماقت اسرائیل است.

پربیننده ترین خبرها