گزارش العالم | شرایط بحرانی رژیم صهیونیستی به سبب عملیات مقاومت

چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 22:31

یک روز پس از عملیات "معالیه ادومیم" که دشمن آن را خطرناک توصیف نمود، مقاومت مجدداً عملیاتی نزدیک پست بازرسی الحمرا در منطقه الاغوار انجام داد که به زخمی شدن یک شهرک نشین انجامید.

العالم - فلسطین

منابع خبری گزارش دادند که مجری عملیات الاغوار به سلامت محل را ترک کرده و ارتش رژیم صهیونیستی در جست و جوی مجری یا مجریان این عملیات است.

رژیم اشغالگر پیش از این به جنین و نابلس و الخلیل یورش برده و 20 فلسطینی از جمله برخی اسرای آزاد شده را بازداشت می کند.

"رمزی رباح" عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین به خبرنگار العالم گفت: سیاست اسرائیلی ها شکست خورده است و مقابله فلسطینان با اشغالگران ادامه خواهد داشت. ما باید با حفظ وحدت و اتخاذ یک راهبرد مقاومتی که مورد توافق همگان باشد، عوامل قدرت خود در برابر رژیم صهیونیستی را تقویت کنیم.

به نظر می رسد که رژیم صهیونیستی به سبب عملیات مقاومت در بحرانی واقعی به سر می برد و بن گویر، هالیوی و اسموتریچ که وعده داده بودند پس از به قدرت رسیدن، مقاومت را نابود کنند، اینک با شکستی سخت روبر شدند. بنابراین، عملیات نظامی اسرائیلی ها در کرانه باختری فقط تلاشی مذبوحانه برای روحیه دادن به صیهیونیست ها است.

"عماد ابوعواد" مدیر مرکز مطالعات قدس نیز به خبرنگار العالم گفت: فلسطینی ها تمام تدابیر رژیم صهیونیستی برای ممانعت از عملیات مقاومت در کرانه باختری را ناکام گذاشتند. این تدابیر اساسا موجب تشدید عملیات مقاومت در کرانه باختری شد. با توجه به تمایل شدید فلسطینیان برای مقابله با تمام تدابیر ظالمانه اسرائیلی ها، اینک رژیم صهیونیستی دچار عجز و ناتوانی شده است؛ این رژیم نه قادر به اتخاذ تصمیمات سیاسی است و نه راه حل امنیتی برای این اوضاع دارد.

البته رژیم اسرائیلی به ویژه فرماندهان امنیتی آن پیشتر پرچم تسلیم را در برابر عملیات های فردی جوانان فلسطینی برافراشته بودند؛ آنجا که گفتند در برابر یک فلسطینی که تصمیم گرفته، بمیرد، چه کاری از دستمان برمی آید.

پربیننده ترین خبرها