تاکید حزب الله بر ضرورت مشخص شدن واقعیت انفجار بندر بیروت

تاکید حزب الله بر ضرورت مشخص شدن واقعیت انفجار بندر بیروت
جمعه 13 مرداد 1402 - 20:07

نایب رئیس شورای اجرایی حزب ‌الله لبنان گفت: ما در این حزب مانند همه لبنانی‌ها خواهان مشخص شدن واقعیت انفجار بندر بیروت و سیاسی نشدن روند آن هستیم.

العالم لبنان

شیخ علی دعموش در خطبه های نماز جمعه امروز افزود: سیاسی کردن این پرونده خیانت ملی و جنایت دیگری در حق قربانیان و خانواده های آنان است و خارج کردن آن از سیاست زدگی اولین قدم در مسیر افشای واقعیت و مجازات عاملان این جنایت و اجرای عدالت برای قربانیان و خانواده های آنان است.

وی ادامه داد: برخی از این مسئله انسانی در جنگ نامحدود خود علی حزب الله سوء استفاده کرد و از همان لحظات نخست وقوع انفجار، مقاومت را مسئول این انفجار دانستند و اتهاماتی واهی و بی اساس را متوجه حزب الله کردند.

‌‎شیخ دعموش خاطرنشان کرد: به رغم تمام دلایل و مدارکی که بر این اتهامات خط بطلان می کشد، همچنان عده ای بر بهره برداری سیاسی از خون قربانیان اصرار می ورزند.

وی گفت: هدف از این اتهامات مخدوش کردن چهره مقاومت برای خدمت به رژیم صهیونیستی است. حتی کسانی که حزب الله را در حوادث اردوگاه عین الحلوه مقصر می دانند، در واقع هدفشان گمراه کردن افکار عمومی و برانگیختن افکار عمومی علیه مقاومت است اما این شیوه هیچ گاه برای آنها سودی نداشته و نخواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها