حزب الله: مواضع تحریک آمیز علیه مقاومت نمی تواند کشور را به سمت فتنه بکشاند

حزب الله: مواضع تحریک آمیز علیه مقاومت نمی تواند کشور را به سمت فتنه بکشاند
جمعه 20 مرداد 1402 - 20:13

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت:  تمام مواضع تحریک آمیز علیه مقاومت از سوی برخی طرف های مزدور و رسانه هایی که به دنبال تحریف واقعیت ها و تحریک طائفی هستند، هیچگاه نمی توانند کشور را به سمت فتنه بکشانند

العالم ـ لبنان

شیخ علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: تمام مواضع تحریک آمیز علیه مقاومت از سوی برخی طرف های مزدور و رسانه هایی که به دنبال تحریف واقعیت ها و تحریک طائفی هستند، هیچگاه نمی توانند کشور را به سمت فتنه بکشانند؛ زیرا در لبنان نیروها و مقاومتی قوی و خردمند وجود دارد که بر وحدت کشور و حفظ صلح و ثبات در لبنان تاکید دارند.

وی افزود: تمام لبنانی ها از دستاوردهای مقاومت و جانفشانی های آن برای دفاع از تمام مردم لبنان با همه اقشار و گروه های آن خواه در مقابله با دشمن صهیونیستی و یا تروریسم تکفیری آگاه هستند.

شیخ دعموش ادامه داد: مسیحیان لبنانی از این حقایق آگاه هستند و آنها با مقاومت خصومتی ندارند؛ اما اقدامات تحریک آمیز و دروغ پردازی برخی شبه نظامیان مسیحی و شماری از رسانه های خبیث برای شوراندن مردم لبنان علیه مقاومت، فضایی خصمانه علیه مقاومت نزد مسیحیان ایجاد می کند. حادثه کحاله در واقع حاصل این دروغگویی ها و اقدامات تحریک آمیز است که فقط دشمنان لبنان و در راس آنها دشمن صهیونیستی از آن سود می برند.

وی تاکید کرد: مقاومت که با تجاوز رژیم صهیونیستی مقابله کرد و اهداف آن را به شکست کشانید و پیروزی بزرگی در سال 2006 محقق کرد؛ اینک نیز به راه خود ادامه خواهد داد و هیچ اقدام تجاوزکارنه ای نمی تواند از عزم واراده مقاومت برای عمل به وظایف و مسئولیت های ملی آن در حمایت از لبنان و مردم لبنان بکاهد.

پربیننده ترین خبرها