جهاد اسلامی: عملیات حواره نشانگر ضعف اسرائیل است

جهاد اسلامی: عملیات حواره نشانگر ضعف اسرائیل است
شنبه 28 مرداد 1402 - 20:29

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی، عملیات شهادت‌طلبانه امروز در منطقه حواره را در راستای پاسخ به دشمن صهیونیستی دانست و تأکید کرد که مبارزه تا آزادی کامل فلسطین ادامه خواهد داشت.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی، بعدازظهر امروز (شنبه)، از تیراندازی در منطقه «حواره» (شمال کرانه باختری) خبر دادند.در این عملیات دو شهرک‌نشین به‌شدت مجروح شده‌ و ساعاتی بعد، به هلاکت رسیدند.

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، این عملیات را در راستای پاسخ به دشمن صهیونیستی دانست و تأکید کرد: مقاومت به مقابله با سیاستهای اسرائیل و مبارزه ادامه خواهد داد تا بتواند سرزمین [فلسطین] را آزاد کند.

سلمی به شبکه خبری الجزیره گفت: عملیات حواره، نتیجه مقاومت و پیامی به دشمن است که ضعف آن را نشان می‌دهد. دشمن هر حماقتی کند، هزینه آن را پرداخت خواهد کرد. مقاومت کاملا آماده است تا در برابر دشمن بایستد و برای این منظور، متحد و یکپارچه است.

وی خطاب به رژیم صهیونیستی هشدار داد: پیام من به دشمن این است که وضعیت باثباتی در سرزمین ما نخواهید داشت. ملت ما، به گزینه مقاومت پایبند است و بر سر خاک خود، کوتاه نخواهد آمد. پیام ما به کابینه اسرائیل نیز این است که تصویب قوانین و تهدید، معادلات مقاومت را تغییر نخواهد داد.

سوم مرداد ماه جاری نیز یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان اسرائیلی در نزدیکی حوار هدف قرار گرفت. نیروهای مقاومت فلسطین، هشت گلوله به سمت این اتوبوس شلیک کردند و موفق شدند از محل عملیات فرار کنند.

«آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «یسرائیل بیتنو» و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیاتهای شهادت‌طلبانه رزمندگان فلسطینی از ناامن شدن کرانه باختری انتقاد کرد.

لیبرمن با بیان اینکه تنها در شهر جنین در شمال کرانه باختری عملیات رخ نمی‌دهد، بلکه آن‌ها در سراسر کرانه باختری شاهد عملیات استشهادی هستند، گفت: «نه حاکمیتی در کار است و نه امنیتی. کابینه قدرت بازدارندگی و کنترل خود را از دست داده است.»

به گزارش فارس، عملیاتهای استشهادی مبارزان فلسطینی علیه شهرک‌نشیان اسرائیلی و نظامیان صهیونیست در حال گسترش است. کارشناسان می‌گویند که این عملیاتها و در کنار آن، وضعیت متشنج داخلی رژیم صهیونیستی باعث شده است که این رژیم با وضعیت بغرنجی روبرو شود.

پربیننده ترین خبرها