هشدار «سرایا القدس» به رژیم صهیونیستی

هشدار «سرایا القدس» به رژیم صهیونیستی
شنبه 28 مرداد 1402 - 22:17

گروه «کتیبة جنین» وابسته به «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب هر گونه حماقتی هشدار داد.

العالم - فلسطین اشغالی

«کتیبة جنین» وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که این رژیم در صورت یورش به جنین، تاوان سنگینی پرداخت خواهد کرد.

چهارشنبه گذشته نیز درگیری شدیدی بین فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در جریان یورش شهرک‌نشینان به نابلس به وقوع پیوست.

از سوی دیگر «محمد ابوعصب» جوان ۲۳ ساله فلسطینی اهل اردوگاه آوارگان «بلاطه» که در جریان یورش چهارشنبه گذشته نظامیان صهیونیست به این اردوگاه زخمی شده بود، صبح امروز شنبه به شهادت رسید.

گروه کتیبة جنین در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای نبرد «بأس جنین» برگزار شد، تأکید کرد که یورش رژیم صهیونیستی به جنین بهای سنگینی برای آن خواهد داشت و نظامیان، خودروهای زرهی و هواپیماهای آن خسارت سنگینی متحمل خواهد شد.

بنابر گزارش وبگاه فلسطینی «سما»، کتیبة جنین همچنین به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب هر گونه حماقتی هشدار داد و تأکید کرد که سلاح این گروه برای مقابله با هر گونه تجاوز علیه جنین آماده خواهد بود.

این گروه درباره تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای حمله به اردوگاه جنین نیز هشدار داد و بر آمادگی برای پاسخ به این تجاوزات و نابودی این رژیم تأکید کرد و افزود: «ما و همه آزادگان مقاومت آماده جان دادن در راه آزادسازی سرزمین هستیم».

به گزارش فارس، کتیبة جنین همچنین تأکید کرد که به هیچ کس اجازه نخواهد داد سلاح مقاومت را از آن‌ها بگیرد یا جهت هدف‌گیری با این سلاح را تغییر دهد، بلکه سلاح مقاومت همچنان سینه دشمنان را هدف قرار خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها